Cégtörténet számokban

4
millió Ft
1989
1989
Létszám: 5 fő
Ügyfélszám: 60
Árbevétel: 4 Millió Ft

Három magánszemély megalakítja a NEXON Kft.-t. A társaság fő terméke az 1985-ben kifejlesztetett bérszámfejtő program, a BERENC.

53
millió Ft
1992
1992
Létszám: 19 fő
Ügyfélszám: 230
Árbevétel: 53 Millió Ft

Elkészül a BERENC új változata, amely a hazai piacon egyedülálló módon, integráltan kezeli a bér- és táppénz számfejtési, valamint a munkaügyi feladatokat. A növekvő cég a Szent István téri irodába költözik, ügyfelei kiszolgálására pedig önálló ügyfélszolgálati csoportot hoz létre.

160
millió Ft
1996
1996
Létszám: 26 fő
Ügyfélszám: 800
Árbevétel: 160 Millió Ft

A NEXON új szolgáltatásként elindítja bérszámfejtés OUTSOURCE szolgáltatását. Sorra nyílnak a regionális irodák a növekvő helyi igények kielégítésére. Elsőként a magyarországi számítástechnikai cégek között a társaság megszerzi az ISO 9001-es tanúsítványt.

650
millió Ft
2000
2000
Létszám: 65 fő
Ügyfélszám: 1 700
Árbevétel: 650 Millió Ft

A NEXON megszerzi a nemzetközileg elismert Best! HR humánerőforrás gazdálkodást segítő program hazai fejlesztési és forgalmazási jogait, amelyet integrál a BERENC rendszerbe. A társaság új székházba költözik a fővárosban és négy új irodát nyit országszerte.

1 630
millió Ft
2004
2004
Létszám: 155 fő
Ügyfélszám: 2 400
Árbevétel: 1 630 Millió Ft

A vállalat 15. évfordulóját termékeinek egységes, új arculatával ünnepli. Az oktatási tevékenység önálló üzletággá, akkreditált felsőoktatási központtá fejlődik. Elkészül a teljesen új nexONBÉR és nexONHRM program, a cég ismét az élen végez a „Legjobb munkahely” felmérésen.

2 850
millió Ft
2008
2008
Létszám: 240 fő
Ügyfélszám: 2 800
Árbevétel: 2 850 Millió Ft

Lezárul a bér migrációs projekt: ekkortól kezdve minden ügyfél az új, nexONBÉR programot használja. A HR-rendszer az új PM és TD modulokkal gazdagodik, az oktatási üzletág pedig újabb OKJ-s tanfolyamokkal és e-learning képzésekkel bővíti portfólióját.

3 125
millió Ft
2012
2012
Létszám: 250 fő
Ügyfélszám: 3 000
Árbevétel: 3 125 Millió Ft

A NEXON megkezdi 4. generációs rendszerének fejlesztését, amely a legkorszerűbb technológián kínál új ügyfélélményt. Elsőként teljesen megújul a munkaidő és az erőforrás tervezés. Új ügyfélportál készül, a felnőttképzési tevékenység további erősítésének érdekében a pedig felvásárolja a hazai oktatási piac egyik jelentős tényezőjét, a Milton Kft.-t.

3 600
millió Ft
2016
2016
Létszám: 250 fő
Ügyfélszám: 3 000
Árbevétel: 3 600 Millió Ft

Piacvezető szerepünket megőrizve a hazai humánügyviteli adminisztráció digitalizásásán dolgozunk. Hiszünk benne, hogy lehet élmény a HR és ehhez a NEXON e-megoldásai diktálják a tempót. Az év közepén megalakult a NEXON tanszéki csoport a Kodolányi János Főiskolán. Ezzel magasabb szintre lépett a cég felelősségvállalása a szakmai képzésben. Ennek az évnek a mérföldköve az is, hogy a Váci úton megkezdődött a NEXON új székházának építése.

Cégtörténet

1985.

A NEXON alapítói már a személyi számítógépek hazai megjelenésekor lehetőséget láttak a bérszámfejtés informatikai alapokra helyezésében, ekkor készült IBM XT számítógépre első bérszámfejtő szoftverünk. A BERENC program pár perc alatt képes volt több ezer munkavállaló bérének teljes körű számfejtésére, így hamar népszerűvé vált. Olyan jelentős vállalatok, intézmények használták, mint az Agroker, a Röltex, a Vasért, a Központi Statisztikai Hivatal, a Magyar Tudományos Akadémia és az APEH.

1989.

Megalakult NEXON Kft., majd 1992-ben elkészült szoftverünk második generációs változata, amely hazai piacon elsőként integráltan kezelte a bér- és táppénzszámfejtést, valamint a munkaügyi feladatokat. A szoftver 1992. végére már 230 ügyfelet szolgált ki, a társaságunk pedig gyors növekedésbe kezdett. A következő években a kezdeti munkaügyi és személyzeti nyilvántartásból korszerű humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, a munkaidő kézi vezetése helyett integrált beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer készült.

1996.

Elindult bérszámfejtési outsourcing szolgáltatásunk, amely révén 4 új regionális irodát nyitottunk. 2004-ben megújultak a termékeink. Az integrált NEXONhr és a NEXONtime programok mellé elkészült az új NEXONbér, amely már 20 év szakmai tapasztalatait összegezte. Így a NEXON már akkoriban is teljes körű megoldást nyújtott a vállalatok dolgozóinak teljes életútjára.

2012.

Megkezdtük 4. generációs rendszerünk a fejlesztését, amely a legkorszerűbb technológia alkalmazásával mobilitást és teljesen új ügyfélélményt kínál. A felnőttképzési tevékenységünk további erősítésére felvásároltuk a hazai oktatási piac jelentős szereplőjét a Milton Kft.-t.

2014.

Cégünk 2014-ben ünnepelte 25 éves évfordulóját. Büszkén állíthatjuk, hogy tevékenységünk mércét állított a humánügyviteli rendszerek piacán, szerepünk van abban, hogy a humáninformatika hazánkban is elfogadottá és széles körben elérhetővé vált.  Piacvezetőként közel 3000 ügyfél, és egymillió munkavállaló bér- és humánügyi támogatását végezzük.

A NEXON bizakodva tekint a jövőbe. Előremutató fejlesztéseink, speciális szakértelmünk, elkötelezett munkatársaink segítségével a jövőben is vezető humánügyviteli szolgáltatóként kívánunk jelen lenni Magyarországon.  

Köszönjük Partnereinknek, hogy velünk tartottak az elmúlt 25 évben, tartsanak velünk a következő évtizedekben is!

2016.

Piacvezető szerepünket megőrizve a hazai humánügyviteli adminisztráció digitalizásásán dolgozunk. Hiszünk benne, hogy lehet élmény a HR és ehhez a NEXON e-megoldásai diktálják a tempót.

Az év közepén megalakult a NEXON tanszéki csoport a Kodolányi János Főiskolán. Ezzel magasabb szintre lépett a cég felelősségvállalása a szakmai képzésben: egy korszerű és gyakorlati képzésen alapuló felsőoktatási modellt hoztunk létre.

Ennek az évnek a mérföldköve az is, hogy a Váci úton – jelenlegi irodánktól néhány száz méterre– megkezdődött a NEXON új székházának építése.