Ugrás a tartalomra

2 éves az együttműködésünk a Kodolányi János Főiskolával!

Hamarosan átadjuk a képzés 100. diplomáját!

 

A NEXON Akadémia cégünk válasza volt arra a piaci és munkaerő-piaci résre, melyet az igényes szakmai HR oktatás hiánya okozott hazánkban. Ennek az űrnek a betöltésére született meg Akadémiánk, hogy igényes képzés formájában nevelje ki a jövő humánügyviteli szakembereit. A Kodolányi János Főiskolával közös képzés első évfolyama 2014-ben indult, és eredményességét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a nemsokára átadhatjuk a képzés történetének immár 100. diplomáját is!

A Kodolányi János Főiskola Kulturális Tanulmányok Tanszéke és a NEXON tanszéki csoportja közösen szervezi és bonyolítja le a hallgatók oktatását. Az Emberi erőforrás alapképzés mellett elindult azonban a Személyügyi üzleti szervező szakirányú továbbképzésünk is, mely első sorban a másoddiplomásokat várja további szakmai ismeretekkel.

A kurzusok minden szakmai fejlődésre vágyó számára rejtenek hasznos ismereteket. Épp ezért jelentkezett Személyügyi üzleti szervező képzésünkre a több évtizedes munkatapasztalattal rendelkező Czafrangó János is, az ERSTE Bank társadalmi vállalkozásfejlesztési programjának vezetője. Jánossal szeptemberben készítettek interjút, melyben a továbbképzés örömeiről és előnyeiről beszélt.

 

 

Fel is vettük a kapcsolatot Jánossal, hogy elmondhassa véleményét képzésünk kapcsán:

 

Miben nyújtott mást Önnek a NEXON-Kodolányi Személyügyi üzleti szervező képzés, mint más képesítései? Miért választotta a NEXON Személyügyi üzleti szervező képzését?

 

Bő 5 éve forgattam már a fejemben, hogy HR vonalon képezzem magam, de a „sima” HR képzések nem igazán mozgatták meg a fantáziámat. Erre a képzésre nyári szabadságom után bukkantam rá: több mint 200 olvasatlan e-mail között szúrtam ki a NEXON hírlevelét,  és mikor elolvastam, azonnal  világos volt: ere vártam, ezt nekem találták ki, mert HR-es is, de nem  csak az!

Jelentkezéskor még csak éreztem, diplomával a kezemben ma már tudom: mindenhol az  embert, az ember szerepét keresve ment végig a kurzus az üzleti modell elemein - ettől új, ebben különbözik minden más csak üzleti, vagy csak HR-es képzéstől.

 

Mi ezt a képzést másoddiplomásoknak találtuk ki, azoknak, akik a már meglévő tudásukat/tapasztalatukat akarnák kiegészíteni. Az Ön számára ez mennyire érződött a képzés során?

 

A már tanultaknak is, és még erősebben a megszerzett tapasztalatoknak volt érezhető jelentősége: utóbbira az oktatók is aktívan építettek! A már munkában megélt élmények nagy meglepetésemre a tanulást is hihetetlenül megkönnyítették: az elmélet szinte első hallásra/olvasásra „megtapadt” ezeken. Sőt, a frissen tanultak nem csak segítettek  rendszerezni a felgyűlt tapasztalatokat, hanem nagy utólagos felismerésekre is vezettek: a siker- és a kudarc-okok utólagos beazonosíthatóságával. Kedvencem a Lencioni modell: ha korábban hallottam/tanultam volna erről és arról, hogy miként válhat csoportból csapat, sokkal jobb élményeket gyűjthettem volna a team-munkákról.

Munka mellett tanulva az a lehetőség is adott, hogy az új ismeretek mindjárt ki is próbálhatók. Nálam a legrövidebb ciklusidő egy hétvége volt:  a szervezeti felépítési modellekről szombaton tanultakat már hétfőn hasznosítottam a saját munkaterületemre vonatkozó szervezeti megoldás kidolgozásában, és nem csak javaslat maradt, hanem meg is valósult:  júniustól ebben mátrix-modellben működik a tevékenységi köröm. Így a megtanultak mindjárt élesben ki is próbálhatók.

 

Reméljük továbbra is hasonlóan lelkes diákok vesznek majd részt képzéseinken, hogy sikeresen oktathassuk a jövő humánügyviteli szakembereit. Aktívan futó és tervezett képzéseinkről bővebben a http://nexonakademia.hu/ weboldalon írunk!

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100