Ugrás a tartalomra

Konstrukciók

Szoftvereinket és megoldásainkat többféle konstrukcióban is igénybe veheti, így igazíthatja a vállalkozása igényeihez. Legyen szó szoftver licenc vásárlásról, szoftver bérletről, SaaS-megoldásról, vagy akár az outsource lehetőségéről, nálunk megtalálja az Ön számára a legmegfelelőbb megoldást.

kons

 

Licencvásárlás

A konstrukcióban ügyfeleink korlátlan időtartamra vásárolják meg a kívánt szoftverek használatának jogát.

A megvásárolt programok mellé követési megállapodás alapján biztosítjuk a szükséges jogszabályi frissítéseket és az ügyfélszolgálati segítséget.

A licencdíj meghatározásánál figyelembe vesszük a vásárolt programok és a felhasználók számát, valamint a cég létszámát (tárgyévi aktív + passzív + fluktuáció), valamint az önálló gazdasági egységeket.

 

Licencvásárlás esetén egyszeri licencdíjjal és havi követési díjjal kalkulálunk.

Szoftver és IT a felhőből

A konstrukcióban ügyfeleink bérlik szoftvereinket.

A bérleti díj részeként folyamatosan biztosítjuk a programok jogszabálykövetését, azok legfrissebb verzióit és az ügyfélszolgálati segítséget és az IT-infrastruktúrát és annak üzemeltetését.

A bérleti díjat azonnal elszámolhatja költségei között.

Ügyfeleink a programok használatáért havidíjat fizetnek.

Az ezzel járó magas beruházási, üzemeltetési költségeket és élvezze a professzionális HR-szoftverek által biztosított előnyöket!

Szolgáltatásunk keretében saját szerverbázisunkon üzemeltetjük a szoftvereket, amelyekhez partnereinknek online hozzáférést biztosítunk.

Kiszervezett bérszámfejtés- és HR-szolgáltatások

Teljes körű bérszámfejtés- és HR szolgáltatások SLA alapon.

A NEXON kiszervezett szolgáltatása keretében több mint 300 ügyfél 80 ezer munkavállalójának nyújt teljes körű bér- és tb-számfejtést, cafeteria, munkaidő, távollét, valamint HR- és munkaügyi adminisztrációt Budapesten és 5 regionális szolgáltatóközpontban. Auditált, SLA alapú megoldásaink adatbiztonságát, a szolgáltatási szerződésben vállalt feladatok követhetőségét a független szakértők által minősített NEXONline kommunikációs portálunk biztosítja. Szolgáltatásunk maradék-
talanul teljesíti a GDPR előírásait. Kényelmi funkciók sora teszi szerethetővé önkiszolgáló megoldásainkat: partnereink munkavállalói bármikor elérik HR-adataikat, jelenléti ívüket, munkabérjegyzéküket, az adónyilatkozatokat és cafeteria nyilatkozatukat akár mobiltelefonjukról is. Digitális aláírással kiegészítve a HR-rel kapcsolatos igazolásokat, nyomtatványokat egy gombnyomással letölthetik. Tevékenységünket saját fejlesztésű bér- és HR-szoftverünkkel végezzük, munkánkért teljes körű felelősséget vállalunk. Szolgáltatásaink keretében a bér- és TB-ügyviteli tevékenység hosszú távú ellátásához szükséges minden személyi és tárgyi feltételt biztosítunk.

Kiszervezett bérszámfejtés tevékenységünket saját fejlesztésű bér- és HR-szoftverünkkel végezzük, munkánkért teljes körű felelősséget vállalunk. Szolgáltatásaink keretében a teljeskörű bér- és TB-ügyviteli tevékenység hosszú távú ellátásához szükséges minden személyi és tárgyi feltételt biztosítunk.

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100