Ugrás a tartalomra

Szolgáltatás menedzsert keresünk

Dolgozzon Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szolgáltatójánál!

 

A NEXON SZOLGÁLTATÁS MENEDZSER munkatársat keres budapesti központjába.

Feladatok:

  • Az outsource szolgáltatási terület folyamatainak támogatása, kontrol feladatok ellátása a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében.
  • Outsource szolgáltatási folyamatok dokumentációjának naprakészen tartása.
  • Folyamatfejlesztési igényekhez kapcsolódó feladatok felmérése, fejlesztési pontok azonosítása és specifikálása, megvalósításának koordinálása szorosan együttműködve a társterületekkel.
  • Közreműködés az új szolgáltatási megállapodások, szerződések előkészítésében és megkötésében.
  • Közreműködés kapcsolódó új folyamatok, rendszerek és támogató informatikai eszközök, alkalmazások bevezetésében.

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági, személyügyi, informatikai vagy HR végzettség   
  • Releváns szakmai tapasztalat
  • Magas szintű MS Office ismeret
  • Felsőfokú angol nyelvtudás
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség
  • Rendszer, - és folyamatszemléletű gondolkodásmód
  • Kiemelkedő elemzőkészség
  • Ügyfélorientált-attitűd

Csatlakozzon a piacvezető Outsource csapatához!

Előnyt jelent:

  • Folyamatfejlesztési projektekben és/ vagy szolgáltatás menedzsmentben szerzett szakmai tapasztalat,
  • NEXON program ismerete

Amit ajánlunk:

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag,
  • Kulturált irodai környezet, modern eszközpark,
  • Folyamatos szakmai képzések,
  • Egyéni fejlődési lehetőség a piacvezetőnél.

Jelentkezzen, csatlakozzon hozzánk, legyen részese Ön is a NEXON jövőjének!

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát, és motivációs levelét az alábbi e-mail címre: recruitment@nexon.hu

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100