NEXONhr

HR-adminisztrációs feladatok és megbízható személyügyi nyilvántartás.

NEXONhr – teljes körű személyügyi nyilvántartás

Támogatja a HR-adminisztrációt, lehetővé teszi a személyügyi adatok gyors elérését és a HR-kimutatások áttekinthető megjelenítését. Használható önállóan, vagy a NEXONbér bérügyviteli rendszerhez integrálva. Az egyik leghatékonyabb döntéstámogatási rendszer. Automatikusan biztosítja a kimutatásokat és egyszerűsíti az adatszolgáltatási kötelezettségeket.

Függőleges fülek

Adatbank
  • Valamennyi személyes adat és hozzá kapcsolódó jogviszony nyilvántartása és kezelése.
  • Automatikus, teljes körű és naprakész kimutatások.
  • Jogszabályoknak megfelelő adatszolgáltatás. 
Differenciált feladatkörök
  • Szervezeti felépítéshez, egyedi megoldásokhoz is igazodó leírások.
  • Lehetővé teszi az azonos munkakörben, de különböző pozíciókban dolgozók feladatkörének differenciálását.

 

Létszám- és bérkeret
  • Terv-tény elemzések gombnyomásra.
  • Riportok a bérkeretre, az engedélyezett és tény létszámra, valamint az üres álláshelyek kezelésére vonatkozóan.
Szervezetmenedzsment
  • A szervezet valós működésének megfelelő szervezeti felépítés és hierarchia kialakítása, megjelenítése és rugalmas módosítása.
  • Tervezhetővé válik a szervezeti felépítés: létszámok és bérkeretek rendelhetők a szervezetek mellé.
  • Megmutatja, hol vannak üres álláshelyek, keresztfoglalkoztatások, helyettesítések. Megjeleníti a vezető-beosztott hierarchiát. 
Többszintű jogosultság
  • Csak meg kell adnia, ki mihez férhet hozzá!
  • Ennek függvényében a munkavállalói adatok akár a HR szervezeten kívüli, jogosultsággal rendelkezők számára is elérhetőek.
  • Egyedi tartalmú listák és jelentések gombnyomásra.
Emlékeztető funkció
  • Minek bajlódna a határidőkkel? A rendszer figyeli azokat és emlékeztet a szükséges teendőkre.
  • Így kényelmesebb és a kockázat is csökken.