Kiszervezett szolgáltatásunk keretében több mint 300 ügyfél 70 ezer munkavállalójának nyújtunk teljes körű bér- és tb-számfejtést, cafeteria, munkaidő, távollét, valamint HR- és munkaügyi adminisztrációt.

Budapesti központunkba keresünk bérügyviteli munkatársat.

Feladatok:

  • Bérszámfejtési és TB számfejtési feladatok teljes körű ellátása,
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése,
  • Cafeteria rendszeren keresztül igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok végzése,
  • Ügyfél-támogatási feladatok ellátása,
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, hatóságokkal.

 

Elvárások:        

Végzettség: középfokú szakirányú iskolai végzettség           

Munkatapasztalat: bérszámfejtési szakterületen szerzett szakmai tapasztalat,

Képesség a feladat ellátáshoz szükséges jogszabályok gyakorlati alkalmazására          

Felhasználói szintű MS Office ismeret

              

Kompetenciák: Jól kommunikáló, alapos szakemberek

              

Előny:

  • Felsőfokú bér- és társadalombiztosítási ügyintézői végzettség,
  • NEXON programok ismerete,
  • Számviteli ismeretek,
  • Bér és humánügyviteli szolgáltatói területen szerzett tapasztalat,
  • Angol nyelvismeret.

 

Amit ajánlunk:

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag,
  • Kulturált irodai környezet, modern eszközpark,
  • Folyamatos szakmai képzések,
  • Egyéni fejlődési lehetőség a piacvezetőnél.

 

Jelentkezz most!