A NEXON Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szolgáltatója
Rendszerszervező
munkatársat keres
Feladatok:
- Rendszerszervezés, feladatspecifikációk készítése a NEXON szoftverekkel kapcsolatban
- Elkészült fejlesztések specifikáció szerinti működésének ellenőrzése, átvétele, átadása tesztelésre
- Termékdokumentáció készítése, aktualizálása
- Rendszer szervezési feladat ellátásához szükséges jogszabályok, rendelkezések folyamatos elsajátítása
- Kommunikáció a kapcsolódó szakterületekkel, ügyfelekkel
Képesítés:
- Felsőfokú végzettség
Tapasztalat:
- Minimum 3 év rendszerszervezői gyakorlat (előny: humánügyviteli rendszerek szervezése)
- Piaci trendek figyelése, üzleti elemzése
- Jogszabály változások figyelése, gyakorlatba történő átültetése
- Adatbázis kezelők ismerete
- Magas szintű MS Office ismeret
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
- Informatikai végzettség
- HR szoftverek/Integrált vállalatirányítási rendszerek ismerete
- Vállalati humán erőforrás menedzsment folyamatok ismerete
Személyiség:
- Rendszerszemlélet
- Pontosság, precizitás
- Minőségorientáció
- Terhelhetőség, stressz tűrő képesség
- Folyamatszemlélet
Juttatások:
- Versenyképes juttatás,
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Munkavégzés magasan képzett csapat tagjaként
- Részvétel hosszú távú termékfejlesztési projektben
Jelentkezz most!