A NEXON Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szolgáltatója
Rendszerszervező

munkatársat keres

 

Feladatok:

  • Rendszerszervezés, feladatspecifikációk készítése a NEXON szoftverekkel kapcsolatban
  • Elkészült fejlesztések specifikáció szerinti működésének ellenőrzése, átvétele, átadása tesztelésre
  • Termékdokumentáció készítése, aktualizálása
  • Rendszer szervezési feladat ellátásához szükséges jogszabályok, rendelkezések folyamatos elsajátítása
  • Kommunikáció a kapcsolódó szakterületekkel, ügyfelekkel

 

Képesítés:

  • Felsőfokú végzettség

 

Tapasztalat:

  • Minimum 3 év rendszerszervezői gyakorlat (előny: humánügyviteli rendszerek szervezése)
  • Piaci trendek figyelése, üzleti elemzése
  • Jogszabály változások figyelése, gyakorlatba történő átültetése
  • Adatbázis kezelők ismerete
  • Magas szintű MS Office ismeret
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

 

Előnyt jelent:

  • Informatikai végzettség
  • HR szoftverek/Integrált vállalatirányítási rendszerek ismerete
  • Vállalati humán erőforrás menedzsment folyamatok ismerete

 

Személyiség:

  • Rendszerszemlélet
  • Pontosság, precizitás
  • Minőségorientáció
  • Terhelhetőség, stressz tűrő képesség
  • Folyamatszemlélet

 

Juttatások:

  • Versenyképes juttatás,
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Munkavégzés magasan képzett csapat tagjaként
  • Részvétel hosszú távú termékfejlesztési projektben

Jelentkezz most!