A NEXON - Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztője és szolgáltatója

Szolgáltatás menedzser

munkatársat keres.

Feladatok:

  • a szolgáltatás keretében az ügyféltől érkező bejelentések fogadása, megoldása
  • reklamációk, panaszok fogadása, kezelése
  • felmerülő új ügyféligények fogadása, belső szabályzatnak megfelelő szintű megoldása
  • szakmai és szoftverkezelési konzultáció, szaktanácsadás az ügyfelek részére
  • programok tesztelése
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel és társosztályokkal

Elvárások:

  • középfokú iskolai végzettség, szakirányú OKJ képzésekkel (Bér, TB, HR)
  • bérszámfejtési szakterületen szerzett szakmai tapasztalat
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • kiváló kommunikációs képesség
  • önálló, precíz munkavégzés
  • logikus gondolkodás, folyamatszemlélet

Előny:

  • NEXON programok ismerete
  • bér és humán ügyviteli szolgáltatói területen szerzett tapasztalat
  • angol nyelvismeret

Amit ajánlunk:

  • versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • kulturált irodai környezet, modern eszközpark
  • változatos feladatkor, szakmai kihívások
  • folyamatos szakmai képzések
  • egyéni fejlődési lehetőség

    Jelentkezz most!