Ugrás a tartalomra

eHR-rendszer

Az eHR a NEXON legújabb és legkorszerűbb digitális HR-megoldása. Egy integrált és egységes HR-rendszer, amelyben minden HR-adat és funkció egy rendszerben található, így egyszerűsíti, biztonságossá és hatékonnyá teszi a HR-feladatok és folyamatok elvégzését az egész szervezeten belül. Az új generációs HR-rendszerünk egységes megoldást nyújt az adminisztrációtól a stratégiai HR-eszközökig. A rendszer használatát automatizmusok, beépített üzleti intelligencia támogatja, melyek használatával egyetlen, közös felületen érhető el az összes HR és számfejtéssel kapcsolatos tevékenység és munkafolyamat, hozzájárulva ezzel a munkavállalói élmény még magasabb szintre emeléséhez.

 

 

nexon ehr-rendszer

Milyen HR-feladatokra nyújt megoldást?

Bér és juttatások

nexon-ehr

Egyszerű kezelés. Beépített automatizmusok és ellenőrző funkciók segítik a gyors és hibamentes számfejtést.

Munkavállalói élmény

HR a zsebben - felhasználóbarát HR-önkiszolgálás bárhol, bármikor.

Munkaidő-nyilvántartás

Agilis munkaidő-menedzsment az üzleti igényekhez igazítva.

HR-központ

Megbízható személyügyi nyilvántartás a szervezet hatékony irányításához.

Analitika, kontrolling

Stratégiai HR-megoldás a valós idejű adatokon alapuló üzleti döntésekhez.

Automatizáció, folyamatok

Transzparens és nyomonkövethető automatizált HR-folyamatok.

 

 

Azért terveztük, hogy magas szinten támogassa a bérszámfejtőket, HR-szakembereket, a vezetőket és a munkavállalókat egyaránt a hatékony munkavégzésben.

Miben új az eHR-rendszer?

  • Egységes HR-megoldás a bérszámfejtéstől a HR-stratégiai döntéshozatal támogatásáig
  • Hatékony bérszámfejtési folyamatok
  • Modern technológia és magas szintű adatbiztonság
  • Átlátható dashboard-ok és automatizáció
  • Gyors alkalmazkodás a jogszabályi változásokhoz
  • Vezetői döntéstámogatás valós idejű adatokon alapuló HR-analitikával

 

Kapcsolat

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100