Ugrás a tartalomra

Középvállalati megoldások

Piacvezető bér- és humánügyviteli szoftver a magyarországi kis- és középvállalatok igényeire szabva

A NEXON több mint három évtizedes szakmai tapasztalatát figyelembe véve állítottuk össze a kis- és középvállalati csomagjainkat. Digitális megoldásaink egyszerűsítik és automatizálják a HR-feladatokat, hogy Ön több időt és energiát szentelhessen a stratégiai döntések meghozatalára és a vállalkozása fejlesztésére.

KKV specifikus megoldásainkkal költséghatékonyan digitalizálhatja HR-folyamatait, optimalizálhatja a bérszámfejtést és egyszerűsítheti a HR-adminisztratív feladatokat.

Tegye meg az első lépést a HR digitalizáció felé! Tapasztalt csapatunk és piacvezető szoftvereink garantálják, hogy a bér- és HR-folyamatai a legjobb kezekben lesz megoldásainkkal.

public
Egyedülálló tapasztalat
Gyors és költséghatékony bevezetés
Papírmentes, egyszerű, felhasználóbarát
Innováció és digitalizáció

Egyedülálló tapasztalat: 35 éves szakmai múlttal rendelkezünk a HR- és bérszámfejtés területén. Ez idő alatt rengeteg kis- és középvállalatnak nyújtottunk hatékony megoldásokat és segítettünk optimalizálni az HR-folyamatokat.

A KKV-k igényire szabott megoldások: Csomagjainkat a magyar KKV-k specifikus igényeire szabtuk. Figyelembe vesszük a szervezet méretét, a HR-feladatok komplexitását és a munkavállalók elvárásait, hogy olyan megoldást nyújtsunk, amely hatékonyan szolgálja a cég fejlődését.

Adatbiztonság és adatvédelem: Rendkívül fontosnak tartjuk az adatbiztonságot és az adatvédelmet. Szoftvereink magas szintű adatvédelmi megoldásokat tartalmaznak, hogy biztosítsák az ügyfeleink és munkavállalóik adatainak biztonságát és védelmét.

Csak azokat a funkciókat és szolgáltatásokat tartalmazzák a csomagjaink, amelyek valóban szükségesek, így elkerülheti a felesleges többlet költségeket a bevezetés és az üzemeltetés során.

Nem csak a szoftvereket nyújtjuk, hanem szakértői támogatást is biztosítunk. Képzett és tapasztalt csapatunk készen áll arra, hogy segítsen a bevezetésben, az integrációban és szoftver használatában

Papírmentes HR: Lehetővé tesszük a papírmentes HR-folyamatok kialakítását. Szoftvereink segítségével digitalizálhatja az összes HR-dokumentumot és folyamatot, mint például a HR-nyomtatványok, bérjegyzékek és jelenléti ívek.

Egyszerűség és felhasználóbarát felület: Szoftveres megoldásaink felhasználóbarát felületet kínálnak, amelyet könnyű használni és megszeretni.

Munkavállalói élmény: Megoldásaink segítenek javítani a munkavállalói élményt, egyszerűsítik a munkatársakkal való kommunikációt, és gyorsabb válaszokat biztosítanak a munkavállalók igényeire.

A csomagjainkban a legújabb innovatív technológiákat és digitalizációs megoldásokat használjuk, hogy egyszerűsítsük és automatizáljuk az HR-folyamatokat. Ez segít a hatékonyság növelésében és az adminisztratív terhek csökkentésében.

Hatékony, automatizált folyamatok: Szoftvereink automatizált folyamatokat biztosítanak, amelyek felgyorsítják és egyszerűsítik az HR-folyamatokat.

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100