Ugrás a tartalomra

Hírek az ügyfélszolgálatról

Interjú Szigeti Róza ügyfélszolgálati igazgatóval.

6 hónapja vetted át az ügyfélszolgálat irányítását. Ráadásul a január-februári időszakkal gyorsan belekerültél a mélyvízbe. Hogy zajlott az évindítás? Túl vagytok már a nehezén?

Még nem lélegezhetünk fel, mert a távolléti díj számítása változni fog, de még semmi konkrétumot nem tudunk. A január-februári hullám komolyabb fennakadás nélkül zajlott le annak köszönhetően, hogy olyan csapat vesz körül, ahol a munkatársak mély tudással rendelkeznek.

Gondolom, az Mt. változások épp elég kihívás elé állítottak benneteket…

A január 1-jei feladatokra előre felkészültünk, mert már volt tapasztalatunk, hogy milyen dömpinget jelent egy ilyen változás. A NEXON szoftverek is biztos támogatást nyújtottak, de feladat-átcsoportosítással is felkészültünk a rohamra.

Mindenkire komoly munka hárult: január-február hónapokban 11.000 telefont és 5000 emailt kezeltünk. Ezek fele a munkaidővel, másik fele a távolléti díj számításával volt kapcsolatos. Büszkén mondhatom, hogy emellett a leterheltség mellett sem érkezett ügyfél panasz az elmúlt hónapokban!

Mi változott az ügyfélszolgálaton a vezetésed alatt?

Az ügyfélszolgálat is része az egész cégre vonatkozó erőforrás-tervezésnek és –megosztásnak: a saját feladataink mellett szükség esetén részt veszünk a tesztelésben, illetve a leszállítási projektekben is.Nagyon pozitívnak tartom, hogy felismerve ügyfeleink igényét, az Mt-vel kapcsolatban munkatársaim számos helyszíni konzultációt tartottak, illetve a jelenleg legkeresettebb témában (távolléti díj számítás) gyakorlati oktatást szerveztünk, ami 4 alkalommal ment teltházzal. Az oktatás előkészítését példaértékűnek tartom a NEXON-on belüli együttgondolkodás tekintetében.

Milyen terveid vannak erre az évre?

Megnőtt a kiemelt szolgáltatás és a dedikált, megnevezett kapcsolattartó iránti igény, ezért kiemelten fontos feladatnak tartom, hogy ennek meg tudjunk felelni.Tovább fogjuk erősíteni az ügyfélközpontú működésünket. Célunk, hogy egyre rövidebb átfutási idővel dolgozzunk, az ügyfelek gyors és szakszerű segítséget kapjanak. 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100