A NEXON Szolgáltatási üzletága az outsource szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek szolgáltatási naptárjait ütemezetten tölti fel a NEXONline felületére, mely februárban lesz teljességében elérhető.
A NEXONline ügyfélportál egy új ügyfél-kommunikációs eszköz, amely az e-mailes, FTP-s és SFTP-s adatkommunikációt hivatott kiváltani és egyszerűbbé tenni. Ezáltal sokkal biztonságosabb, transzparensebb és követhetőbb felületen fog működni az adatkommunikáció az egyes ügyfelek szolgáltatási naptárához igazodva.
A portál használata az egyszerűbb, átláthatóbb, nyomonkövethetőbb adatkommunikáción túl biztonsági és monitorozási előnyökkel is jár. Minden rendszerünk a legmodernebb kialakítású, redundáns, folyamatosan felügyelt, több zónából álló tűzfal rendszer mögött található, amelyekben a felhasználói és adminisztrátori tevékenységek naplózásra kerülnek.
A zökkenőmentes átállás érdekében lezajlott ügyfeleink ügyintézőinek oktatása, felkészítése is.