Ugrás a tartalomra

Új ügyfélportál outsource ügyfeleinknek

Transzparens, folyamatában nyomon követhető szolgáltatást, valamint a személyes és adatkommunikáció fejlesztését szolgálja az új ügyfélportál.

A NEXON által 2008-ban bevezetett Ügyfélportált, melyen azóta az adatkommunikáció, az adatok cseréje folyik más szoftvermegoldásokhoz hasonlóan a NEXON az eddigi tapasztalatok alapján újragondolta és továbbfejlesztette. A fejlesztésben a felület frissítésén kívül, a következő funkcionális bővítéseket is végrehajtottuk.

  • tervező felületet biztosítunk a következő éves közös munka ütemezéséhez (Szolgáltatási Naptár)
  • segítjük a Szolgáltatási Naptárban megjelenő feladatok ütemezett végrehajtását
  • biztosítjuk a kétirányú személyes és adatkommunikációt

A fentiek megvalósításával szolgáltatásunk transzparens, folyamatában nyomon követhető lesz.
A fejlesztés során fokozottan figyelembe vettük a személyes adatok védelmére vonatkozó információ-biztonsági követelményeket, és ügyfeleink adatainak védelme érdekében annak legmagasabb szintjét céloztuk meg.
Az ügyfélportál bevezetése 2012 szeptemberében indult és folyamatosan kerül megvalósításra az év végéig. 2013. január elsejétől szolgáltatásunkat az új rendszer segítségével támogatjuk. 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100