Ugrás a tartalomra

Idén először száll versenybe a NEXON az "Év Intelligens Vállalata" címért!

2024-ben méretteti meg magát első ízben a NEXON az "Év Intelligens Vállalata" versenyen, amely izgalmas kihívást jelent mind a cég, mind a résztvevő munkatársak számára. 

Ez a neves verseny éppen tíz éve indult útjára és évről évre keresi azt a vállalatot, amelynek csapata a legmagasabb átlagos intelligenciaszintet képes felmutatni. 

A megmérettetés két fordulóból áll:
Online forduló: Ezt a szakaszt a NEXON munkatársai már sikeresen teljesítették augusztusban.
Személyes forduló: A legjobban teljesítő kollégák meghívást kaptak a Mensa HungarIQa által szervezett jelenléti tesztre.

Büszkeséggel tölt el minket, hogy számos NEXON-os kolléga jutott tovább az első körből, bizonyítva a munkatársaink kiemelkedő képességeit.

Mensa NEXON

Miért fontos ez a verseny?
Az "Év Intelligens Vállalata" cím elnyerése nem csupán presztízskérdés. Ez a verseny rávilágít arra, hogy egy vállalat sikerességében kulcsszerepet játszik a munkatársak szellemi kapacitása és problémamegoldó képessége. A NEXON részvétele ebben a versenyben jól tükrözi a cég elkötelezettségét a kiváló szakemberek alkalmazása és fejlesztése iránt.
A magas intelligenciaszint gyakran párosul innovatív gondolkodással, ami a vállalat fejlődésének motorja lehet.

Mikor lesz eredmény? 
Jelenleg a második forduló zajlik, ahol a továbbjutott kollégáink személyesen vesznek részt a Mensa HungarIQa által szervezett teszteken. Hamarosan elkezdődik a pontszámítás, és izgatottan várjuk az eredményhirdetést, bár függetlenül az végeredménytől, már most elmondhatjuk, hogy a részvétel önmagában is nagy siker és büszkeség.
Kíváncsian várjuk, hogy milyen eredményt érünk el ebben a rangos versenyben.

logo

 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100