Skip to main content

Szolgáltatás menedzser

Illesz közénk

Ügyfeleink szakértői szintű támogatására keresünk új kollégát,

Szolgáltatás menedzser

munkakörbe.

A NEXON küldetése a HR digitalizációja.


Történetünk 1989-ben bérszámfejtő szoftver fejlesztésével kezdődött.
Mára a bér- és HR-szoftverek területén nem csak piacvezetővé, hanem trendteremtővé is váltunk.
Tudtad, hogy minden negyedik hazai munkavállaló a bérpapírján,
vagy a NEXON_PORT applikációban találkozik megoldásainkkal?
Olyan ügyfelek használják szoftvereinket, mint az Erste Bank, a Mercedes, a Decathlon.
Felelős szolgáltatóként megbízható HR megoldásokkal járulunk hozzá partnereink sikereihez,
melyek az innovatív tudást és a korszerű technológiát ötvözik.

Miért szeretünk mi itt dolgozni?
-    mert változatos feladatokat oldhatunk meg egy jó humorú, dinamikus csapatban
-    szakértői szintű tanácsadásra törekszünk, melynek során segítjük ügyfeleinket abban, hogy szoftvereink hatékonyan támogassák a vállalati folyamatokat
-    mert rendszeres belső tudásmegosztás és képzések által folyamatosan fejlődhetünk

Mivel és hogyan dolgozunk?
Ügyfeleink kérdéseit belső feladatkezelő rendszerünkben dolgozzuk fel. A felmerülő kérdések egyeztetésére általában távoli munkavégzést támogató eszközöket használunk, így igazán rugalmasan és hatékonyan van lehetőségünk visszajelezni, egyeztetni velük.
 
Mi lenne a te feladatod és milyen korábbi tapasztalataid tudod nálunk hasznosítani?
Alapozó oktatással indítunk, amely segít a vállalati működés és a szoftvereink megismerésében. A betanulási folyamatban mentoraink támogatnak majd mind általános, mind pedig szakmai kérdésekben.
Munkád során szükséged lesz a bérszámfejtési ismeretedre, kreativitásodra és udvarias kommunikációs készségedre.

Ügyfeleink igazán változatos iparágakban működnek, ami lehetővé teszi, hogy valóban változatos, komplex megkeresésekkel foglalkozhass. Fontos, hogy megértsük a működésüket és annak megfelelően adjunk tanácsot, hogyan használják a szoftvert. A szakértői szintű támogatáshoz elengedhetetlen a jogszabályok naprakész ismerete, a várható szakmai aktualitások felismerése, erre vonatkozóan előzetes, egységes ügyfél tájékoztatás kezdeményezése, szükség esetén kidolgozása.

A NEXON szoftverek rendszeres kiadott verzióival kapcsolatosan az Ügyfelek által feltett szakmai kérdések, reklamációk kezelése is a feladatkörödbe tartozik majd. Amennyiben tipizálható megkeresések érkeznek, ügyelned kell arra, hogy egységes megoldást dolgozzatok ki a csapattal, melyet belső tudásmegosztás útján mindannyian standard módon kezelhettek.

A rendszer átfogó ismerete alapján lehetőséged lesz szakmai és szoftverkezelési konzultáció, szaktanácsadás során támogatni az ügyfeleinket. A megfelelő szintű gyakorlati tudást a programok tesztelésén keresztül szerzed meg igazán. Ebben a folyamatban a társosztályokkal való rendszeres szakmai egyeztetés támogat majd.

Bérszámfejtési tapasztalatodat felhasználva lehetőséged lesz humánügyviteli kérdésekben támogatást nyújtani az ügyfeleinknek, meghatározott projekt módszertan alapján. A projektek során részt veszel a helyzetfelmérések előkészítésében, oktatási anyagok összeállításában, valamint a rendszer implementálásában. Szakértői támogatásunk fontos része, hogy az ügyfélnél szerzett tapasztalatok alapján be tudd építeni a visszajelzéseket, így biztosítva az ügyfél élmény folyamatos növelését.

Jó, ha tudod…
Találkoztál már az Atlassian termékekkel, mint például a JIRA feladatkezelő rendszer? Nálunk ezt a tudást is kamatoztathatod. Természetesen a NEXON programokban való jártasságod megkönnyítheti a betanulási folyamatot.

Mit kínálunk?
Szakmai fejlődési lehetőséget, remek, összetartó csapatot, kiszámítható jövőt, versenyképes, többelemű juttatási csomagot.  Legfőbb erőforrásunk tapasztalt és szakértő munkatársainkban rejlik. Célunk, hogy a legjobb munkahely legyünk számukra. Naprakész bérpiaci információkra alapozott bérrel, az átlagnál magasabb cafeteria kerettel, félévenkénti bónusszal ösztönözzük a teljesítményt.
A munkába járást bérlettámogatással, kedvezményes parkolóbérléssel, elektromos autó töltőhellyel, zárt kerékpártárolóval és hozzátartozó öltözővel, zuhanyzóval segítjük.

Hiszünk abban, hogy a munka és magánélet egyensúlya feltöltődést és kreativitást eredményez, amit rugalmas munkaidővel, heti több nap otthoni munkavégzéssel biztosítunk.

Családbarát munkahelyként támogatjuk a nyári táboroztatást, családi eseményeket szervezünk, baleset vagy egyéb kár esetén cégként és munkatársi összefogással is segítünk.

A Váci úton levő irodaházunkban barátságos és ösztönző irodai környezetben dolgozunk. Office napokon élvezheted a kreatív tevékenységre alkalmas munkakörülményeket „A” kategóriás, díjnyertes irodaházunkban, nagy személyes terekkel, zöld erkélyekkel.
A pihenőszobában vagy a jól felszerelt tornateremben töltődünk föl. Teraszos limonádézás, sütizés, reggeli közös jógaóra, jó hangulatú csapat vár Téged is.

 

 

Jelentkezz most!


Önéletrajz feltöltéséhez húzzon ide egy fájlt, vagy
One file only.
2 MB limit.
Allowed types: pdf, doc, docx.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Contact us
 
Customer support phone: +36 1 450 2210
Central phone: +36 1 465 5100