Skip to main content

Projektvezető

Illesz közénk

A NEXON küldetése a HR digitalizációja.


Történetünk 1989-ben bérszámfejtő szoftver fejlesztésével kezdődött.
Mára a bér- és HR-szoftverek területén nem csak piacvezetővé, hanem trendteremtővé is váltunk.
Tudtad, hogy minden negyedik hazai munkavállaló a bérpapírján,
vagy a NEXON_PORT applikációban találkozik megoldásainkkal?
Olyan ügyfelek használják szoftvereinket, mint az Erste Bank, a kecskeméti Mercedes-gyár, a Decathlon, az Aldi.



 

NEXON Kft. - piacvezető humáninformatikai szolgáltatóvállalat keres munkatársat

Projektvezető

munkakörbe.

 

Miért szeretünk itt dolgozni?

  • mert tapasztalt csapatunkban sokéves tudás halmozódott fel, amit szívesen meg is osztunk egymással
  • mert munkánkat saját fejlesztésű szoftvereinkkel végezhetjük,
  • mert ügyfeleinek új termékek és megoldások bevezetésével támogatjuk mindennapi működésüket

Hogyan dolgozunk?

Az új termékünk bevezetését előzetesen részletesen megtervezzük, és a bevezetést az előkészített módszertan mentén valósítjuk meg. Szakértő csapat támogatja új termékünk és szolgáltatásaink piacra vitelét: a termékfejlesztés, valamint az IT illetékes támogatói és a felkészült szakmai tanácsadók körében viheted végig az új szoftverük bevezetését.  

Mi lesz a Te feladatod?

A projekt munkába a megvalósítási szakaszban kapcsolódsz be, feladatod projekt vezetőként a meglévő belső és külső ügyfeleink körében az új termék bevezetésének komplex megvalósítása lesz az elkészült tervek és módszertanok mentén. A NEXON képviseletében Te leszel felelős a belső projektcsapat munkájának koordinálásáért, a kitűzött célok eléréséért, a határidők batartásáért. Az új termék bevezetése során Te leszel az első számú kapcsolattartó és eszkalációs pont a belső projektcsapat számára. Természetesen a teljes támogató csapat együttműködik veled. A projektek szervezése, többszereplős és egymásra épülő projetkfeladatok megszervezése és összehangolása, a résztvevők támogatása, koordinálása is a tevékenységi körödbe tartozik majd. A minőségi és hatékony munkavégzés érdekében adminisztrációs feladatokkal is számolnod kell, például projekt előrehaladását bemutató státuszriport naprakészen tartása, projekt dokumentáció kézben tartása, megbeszélések szervezése, jira feladatok kezelése. Mindeközben arra kérünk, ügyelj a projekt megvalósítása során a szükséges erőforrás biztosítására, és jelezd, ha további kapacitás bevonása szükséges. Fő fókuszod a projekttermékek elvárt minőségben és határidőben történő leszállítása.


Illesz közénk, ha:

Felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezel, valamint legalább 3 év HR tanácsadói és / vagy HR projektek vezetésében, ERP rendszer bevezetésében szerzett gyakorlattal.  Az angol nyelvtudásodra biztosan alapozhatunk az ügyfélegyeztetések során
Nem riaszt el az adminisztráció, melyet pontosan és naprakészen kezelsz MS Office eszközök használatával. Üzleti gondolkodásod, folyamat szemléleted vezérel a projektek során. Ügyfeleinkkel szakmai profizmussal kommunikálsz, és nyitott vagy észrevételikre.

Előnyt jelent, ha

  • Tanácsadó (IT/vezetési/szoftver) területen szerzett tapasztalattal érkezel hozzánk
  • Munkajogi, bérügyviteli ismereteid naprakészek
  • a NEXON szoftvereit ismered, használtad

Mit kínálunk?

Szakmai fejlődési lehetőséget, remek, összetartó csapatot, kiszámítható jövőt, versenyképes, többelemű juttatási csomagot.  Legfőbb erőforrásunk tapasztalt és szakértő munkatársainkban rejlik. Célunk, hogy a legjobb munkahely legyünk számukra. Szakmai fejlődési lehetőséget, remek, összetartó csapatot, kiszámítható jövőt, versenyképes, többelemű juttatási csomagot.  Legfőbb erőforrásunk tapasztalt és szakértő munkatársainkban rejlik. Célunk, hogy a legjobb munkahely legyünk számukra. Naprakész bérpiaci információkra alapozott bérrel, az átlagnál magasabb cafeteria kerettel, félévenkénti bónusszal és célprémiummal ösztönözzük a teljesítményt. A jövedelemcsomag elemeit rendszeresen felülvizsgáljuk annak érdekében, hogy annak értékét folyamatosan fenntartsuk.

Hiszünk abban, hogy a munka és magánélet egyensúlya feltöltődést és kreativitást eredményez, amit rugalmas munkaidővel, heti több nap otthoni munkavégzéssel és igény szerint részmunkaidővel biztosítunk.

Családbarát munkahelyként támogatjuk a nyári táboroztatást, családi eseményeket szervezünk, baleset vagy egyéb kár esetén cégként és munkatársi összefogással is segítünk.
A Váci úton levő irodaházunkban barátságos és ösztönző irodai környezetben dolgozunk. Office napokon élvezheted a kreatív tevékenységre alkalmas munkakörülményeket „A” kategóriás, díjnyertes irodaházunkban, nagy személyes terekkel, zöld erkélyekkel.
A munkába járást bérlettámogatással, kedvezményes parkolóbérléssel, elektromos autó töltőhellyel, zárt kerékpártárolóval és hozzátartozó öltözővel, zuhanyzóval segítjük.
A pihenőszobában vagy a jól felszerelt tornateremben töltődünk föl. Teraszos limonádézás, sütizés, reggeli közös jógaóra, jó hangulatú csapat vár téged is.

 

 

Jelentkezz most!


Önéletrajz feltöltéséhez húzzon ide egy fájlt, vagy
One file only.
2 MB limit.
Allowed types: pdf, doc, docx.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Contact us
 
Customer support phone: +36 1 450 2210
Central phone: +36 1 465 5100