Telefonos ügyfélszolgálat az outsourcing ügyfelek számára is
2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerünket kibővítettük az outsourcing, azaz a kiszervezett bérszámfejtési szolgáltatást igénybe vevő partnereink számára is.
A kezdeményezés célja, hogy egységes és még magasabb színvonalú kiszolgálást biztosítsunk valamennyi ügyfelünk számára. A lépés a NEXON Szolgáltatások Igazgatósága által megvalósított folyamat-összehangolás része, amely az Ügyféltámogatás és az Outsource-szolgáltatások kommunikációs csatornáinak integrációját tűzte ki célul.
Több mint ügyfélszolgálat – egységes rendszer, átlátható működés
Az új, díjmentesen elérhető telefonos ügyfélszolgálat lehetőséget teremt arra, hogy a NEXON ügyfelei gyorsabban és hatékonyabban kapjanak választ kérdéseikre, legyen szó akár technikai segítségről, szoftverhasználatról vagy általános bérügyviteli tájékoztatásról.
Az új ügyfélszolgálati rendszer előnyei:
- Egységesített működés: az Ügyféltámogatás és az Outsource-szolgáltatások összehangolása révén minden ügyfél azonos színvonalú támogatásban részesülhet.
- Visszakereshető kommunikáció: a hívások nyomon követhetősége új szintre emeli az ügyfélkapcsolatok kezelését.
- Gyorsabb reakcióidő: a telefonos elérhetőség révén csökken a válaszidő, növelve az ügyfélélményt.
Elérhetőség és működés
A NEXON telefonos ügyfélszolgálata a +36 1 450 2210-es telefonszámon érhető el, hétfőtől csütörtökig 8–16, pénteken 8–15 óra között.
A hívás során a hívófél beazonosítása érdekében az egyedi ügyfélazonosító megadása szükséges.
Fontos hangsúlyozni, hogy az outsourcing szolgáltatásokkal kapcsolatos napi ügyviteli teendők esetében továbbra is a NEXONLine marad az elsődleges kommunikációs platform.
Tudatos fejlesztés, hosszú távú előnyök
„A szolgáltatásfejlesztés mögött világos célok állnak: ügyfeleink elégedettségének növelése, az adatbiztonság megerősítése, valamint a működés átláthatóbbá tétele. A NEXON küldetése, hogy partnereinkkel hosszú távú, stabil és hatékony együttműködést alakítson ki, amelyben minden fél a lehető legnagyobb értéket kapja.” – mondta Hajdú Szilvia, a NEXON szolgáltatások igazgatója.
A NEXON telefonos ügyfélszolgálatának kiterjesztése tudatos és stratégiai lépés egy komplexebb, egységesebb és biztonságosabb ügyfélkiszolgálási modell felé.