Elfoglalt? Lemaradt a hét legfontosabb HR- és IT-híreiről? Képbe hozzuk!
Minden, amit tudni akartál a hazai munkáltatói márkaépítésről
A hiánypótló kutatást - amely a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatát vizsgálja - immár második éve az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették.
Ez a terület különösen vonzó ma a fiatalok számára
A munkaerőpiaci béremelkedés az alkalmazott kutatásban foglalkoztatottak körében az átlagot messze meghaladja, ugyanakkor körükben a külföldre vándorlás immár kevésbé jellemző tendencia – állapította meg az IseeQ fejvadász cég több mint 1500 fő körében végzett felmérése.
Megint a Mercedes a magyar munkavállalók álommunkahelye
Ismét a Mercedes-Benz lett a legvonzóbb magyarországi munkáltató a magyar munkavállalók értékelése szerint - közölte csütörtökön a Randstad Hungary.
Meglepő fordulat a munkaerő áramlásban
Egyértelműen erősödik a munkaerő országon belüli mobilitásának hajlandósága – derül ki a Profession.hu elemzéséből.
Nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani
A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani.
Employee Engagement 3.0 - From Feedback to Action
The employee engagement and feedback tools market has been explosive.