Ugrás a tartalomra

Beszámoló a 2019-es NEXON Konferenciáról

Tarts lépést a világgal!

Tegnap lezajlott a NEXON idei teltházas konferenciája, melynek  jelmondata a  „Tarts lépést a világgal!” 

A mintegy 200 résztvevő arról kapott útravalót, hogy hogyan maradhatnak talpon és lehetnek sikeresek a mai igen gyorsan változó környezetben.

 

Nézze meg az előadókkal készült videóinterjút, ami összefoglalja a az esemény üzeneteit.

Mivel idén 30 éves jubileumot ünneplünk, az esemény ennek szellemében telt!

 „Harminc év mögöttük, a világ előttünk. A mi életünkben is folyamatos sebességkapcsolást jelentettek az elmúlt évtizedek. De van egy mondat, ami mindig is meghatározta munkánkat: partnereink sikere a mi sikerünk. Ez a vezérelv irányítja fejlesztéseinket, és ez motivál bennünket arra, hogy egy pillanatra se veszítsünk a tempónkból” – mondta köszöntőjében Sass Katalin.

A közös sikerekre utalva Sass Katalin a színpadra hívta a Linde Gáz Magyarország Zrt. HR igazgatóját, Major Balázst, aki kiemelte, hogy nemrég megkapták az „Az év Felelős Foglalkoztatója” címet. A pályázatuk egyik építőeleme (a közel 30 elemből álló intézkedési csomag részeként) a dolgozók részére nyújtott modern, élményteli, digitális HR szolgáltatás, azaz a NEXON_PORT volt!

Egy csapat sikere a csapattagok összjátékán múlik leginkább. Szujó Zoltán újságíró és sportriporter a vállalkozások életét a Forma-1 világával állította párhuzamba. Mi a siker titka? Egy csapat hogy múlhatja felül saját magát?  Mint mondta, jól kell megszervezni a csapatot és jól kell felhasználni az erőforrásokat a háttérben zajló háborúban a győzelemért. Az üzleti élethez hasonlóan változó külső körülmények között kell jobbnak lenni a versenytársnál.

 

Nagy Péter és Tóth Attila Zoltán munkatársunk elődást tartottak „Gondolkodj másként” címmel!

Azt foglalták össze, hogyan lehet hatékonyabbá és papírmentessé tenni a HR-folyamatokat, bemutatva a NEXON legújabb HR-megoldásait, például az intelligens beosztástervező szoftvert, vagy az elektronikus aláírással ellátott digitális HR nyomtatványokat.

Előadóink között volt még Dr. Börcsök Levente a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft képviseletében, aki bemutatta miként sikerült közel 4700, többségében fizikai dolgozó HR adminisztrációját digitalizálni a NEXON_PORT munkavállalói önkiszolgáló rendszerrel.

„Munkavállalóink 92 százaléka kizárólag elektronikus bérjegyzéket használ webes változatban, illetve mobiltelefonos applikáció segítségével. A digitális alapú HR által a dolgozói hétköznapok szerethetőbbek, a vezetői munka pedig egyszerűbbé válik”

– foglalta össze a HR digitalizációjának legfőbb előnyét Dr. Börcsök Levente.

 

Demeter Judit, a Glencore Agriculture Hungary Kft. HR Igazgatója kiemelte, mennyire fontos, hogy ne szigetszerű HR rendszerek működjenek egymástól függetlenül, mert abban sok a hibázási lehetőség, és a felesleges adminisztratív többletmunka. Az egységes HR rendszer, beleértve a munkaidőnyilvántartást, beosztástervezést, HR adminisztrációt, a bérszámfejtést, mint HR szolgáltatás a munkavállalók és a vállalat felé, hibátlanul teljesít. NEXON-programok implementációja után sikerült megvalósítaniuk a majdnem papírmentes adminisztrációt,összességében mindez a dolgozói elégedettség növekedését eredményezte náluk.

Ügyfeleink kiemelték a NEXON-programok implementációjának sikerességét és az azt követő elismeréseket, sikereket.  

 

Kudich Zsolt, az Exalt Interactive vezetője azt mutatta be, hogyan tervezhető és milyen módszerekkel menedzselhető tudatosan a munkavállalói élmény a design thinking / service design megközelítéssel. A munkavállalók -  mint a HR szervezet ügyfelei - nézőpontjából indul a gondolkodás egészen a cég belső folyamatai, szervezete felé, és a folyamatokat az ő igényeinek felmérésével és figyelembe vételével alakítják ki.

Batiz András, az Impact Works alapító-tulajdonosa pedig arról beszélt, mit szabad és mit érdemes mondani azoknak, akiket be szeretnénk vonzani a cégünkhöz. A legfontosabb alapszabály: tilos hazudni! Olyat és úgy kell kommunikálni, hogy az igaz, egyedi és hiteles legyen azoknak, akiket meg akarunk szólítani. És vajon kik a cég márkájának a legjobb szóvivői? A saját munkavállalói: felmérések szerint gyakorlatilag a céget érintő bármely témában. Munkahelyi környezet; fizetés és juttatások; a munka–magánélet egyensúlya; vezetők; munkahelyi hangulat; biztos munkahely; karrierlehetőségek; érdekes munka; képzés és fejlesztés - ma Magyarországon a leginkább ezek a legfontosabbak a munkavállalóknak.

 

A záró előadás azon tényre épült, hogy a munkavállaló céget választ, de főnököt hagy ott. Piczkó Katalin pszichológus azokat a vezetőket vizsgálja, akiket otthagynak a munkavállalók. A pszichológus hangsúlyozta, hogy a vezető–beosztott kapcsolatban a bizalmi szint alakulása közvetlenül befolyásolja a bevételeket. Ha nő a bizalmi szint, nőnek a bevételek is, mert a munkát gyorsan, lelkesen és kevesebb hibával végzi el az alkalmazott.


A NEXON Konferenciát az Országos Bérügyviteli Bajnokság ünnepélyes díjátadója zárta.  A bérügyvitel világában keressük és díjazzuk a legjobbakat: az Országos Bérügyviteli Bajnokság, a szakma egyetlen, nagy presztízst jelentő versenye. Hetedszer szervezte meg a NEXON az OBB-t, melynek célja, hogy láthatóságot és elismerést adjon azoknak, akiknek munkája nélkül a zökkenőmentes bérügyvitel nem volna lehetséges.

A díjátadón megtudtuk a szakma legjobbjainak névsorát és kihirdettük az idei év Bajnokát!

Az első 10 helyezett összesen bruttó 2 millió forint pénzjutalomban részesül. Az ország legjobb három bérügyviteli munkatársa 2019-ben:

3.: Papp Andrea (pénzjutalom: bruttó 300 ezer forint)

2.: Katona-Fazakas Tünde (pénzjutalom: bruttó 400 ezer forint)

1.: Bokodi Zsófia (pénzjutalom: bruttó 600 ezer forint)

 

A konferenciát követő állófogadás, a közös ebéd után  meghívtuk kedves vendégeinket egy vezetett sétára, amelynek során együtt megismerhettük Közép-Európai Egyetem belvárosi kampuszának történetét, mely évszázadokra nyúlik vissza, valamint legszebb és legérdekesebb tereit.

 

Előadóink nagy része hozzájárult a háttéranyaguk megosztásához, a ppt-ket a cikk végére feltöltöttük.

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100