Azok a vállalatok, akik a munkavállalói élmény alkalmazásában a TOP 25%-ba tartoznak, kétszer nagyobb ügyfélelégedettségi szintet érnek el és végső soron 25%-al nagyobb profitabilitási rátával rendelkeznek.
De hogyan érhető el és tartható meg a lojalitás és az emberközpontú szemlélet egy szervezetben?
Miképp tudják ezt támogatni a digitális HR-megoldások?
A fenti kérdéskört vitattuk meg nemrég a NEXON irodaház VIP termében a Holland-Magyar Kereskedelmi Kamara (Dutcham) és a NEXON közös üzleti reggelijén. A munkavállalói élmény trendjeiről és a hozzá kapcsolódó digitális megoldásokról beszélgettünk vendégeinkkel, a kamara tagvállalatainak képviselőivel. Emellett a rendezvényen résztvevő cégvezetőkkel és HR vezetőkkel kötetlen beszélgetés keretében tapasztalatokat és jó gyakorlatokat osztottunk meg.
A gondolatébresztő előadásokat tartották: Bogdán Szilvia, a NEXON HR-igazgatója és Miterliné Kovács Edit, NEXON termékfejlesztési menedzser és digitális HR-Business partner.