Március 31-én lejár a NEXON Akadémia akkreditációs engedélye.
Ezért kérelmet nyújtottunk be a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalhoz az új engedély megszerzésére.
A jogszabályi előírásoknak megfelelően a hatóság (NSzFH) két felnőttképzési szakértőt kért fel a helyszíni szemle lefolytatására, akik március 12-én megjelentek intézményünknél. Az Akadémia vezetőjével, Szücsy Mártonnal történt találkozást követően aprólékosan megvizsgálták a képzéshez rendelkezésre álló személyi és tárgyi feltételeinket.
Az alapos előkészületnek és a NEXON által biztosított kondícióknak köszönhetően, a szakértők a jogszabályi elvárások szerint minden lényegesebb körülményt átvizsgálva nem tettek semmilyen elmarasztaló megjegyzést (nem állapítottak meg nem-megfelelőséget), ezért a jegyzőkönyv tartalma alapján várható a hatóság kedvező döntése az új engedélyről. Az alkalmat felhasználtuk arra, hogy bővítsük a képzési portfóliónkat: a jövőben már nem csak Bérügyintéző és Társadalombiztosítási ügyintéző OKJ szerinti képzéseket indíthatunk, hanem engedélyt szereztünk a Pénzügyi ügyintéző és a Számviteli ügyintéző OKJ-s, valamint a NEXON brendet jelentő, általunk kimunkált Bérügyviteli munkatárs egyéb szakmai képzésre is.
Egy hatósági eljárásban való részvétel mindig komoly előkészületet igényel, s nagy izgalommal jár. Ez most is így volt, amelyben a NEXON Akadémia egész csapata jól szerepelt, köszönhetően mindenek előtt Bihari Andrea kolléganőnk áldozatkész és lelkiismeretes munkájának.
A következőkben az Akadémia csapata megkezdi azoknak a képzéseknek a megvalósítását, amelyekre engedélyt szereztünk.
(Henczi Lajos)