Ugrás a tartalomra

Konferencia a HR jövőjéről

Miként tudja támogatni a HR a vállalatok üzleti céljait? Hogyan válhat a munkatársak számára új élményt nyújtó szolgáltatási központtá? Beszámoló a harmadik NEXON Konferenciáról.

Magyarországon közel 4 millió fő a foglalkoztatottak száma; ennyi embert érint havonta közvetlenül a bér- és HR adminisztráció. Arról viszont, hogy mi zajlik a háttérben, milyen eszközök és szolgáltatások állnak a hatékony humánerőforrás gazdálkodás rendelkezésére, keveseknek van fogalma.

Az elmúlt években forradalmi változások történtek a HR területén. Az okos eszközök, a mobil kütyük elterjedése, az informatikát szolgáltatássá alakító technológiák, az ún. SAAS szolgáltatások, új lehetőségeket és új szemléletet nyitottak. A HR egyre több cégnél vált a vezetők számára az üzleti tevékenység meghatározó részévé, a munkatársak számára pedig új élményt nyújtó szolgáltató központtá. A mobilitás és az ügyfélélmény továbbra is kulcsszó és ez már nem csak a HR vezetők élményére vonatkozik, hanem a teljes munkavállalói kör részére. 

A NEXON országos felmérése szerint a jövőben többen vennének igénybe szolgáltatásként modern HR funkciókat.  A kiválasztás legfőbb szempontjai: 

  • Professzionális funkcionalitás,
  • gyors bevezetés és megtérülés,
  • jól tervezhető költségek,
  • intuitiv felületek, friss felhasználói élmény

„ A NEXON bér- és HR megoldásait egymillió munkavállaló részére szolgáltatja.

Cégünk immár 4. generációs trendalkotó fejlesztése válasz az új igényekre és lehetőségekre. Lehetővé teszi a vezetők és munkavállalók bevonását a vállalati HR folyamatokba. Új felhasználói élményt nyújt, és a modern HR szolgáltató központ nélkülözhetetlen eszköze” - mondta el Ocskay Szilárd a NEXON ügyvezető tulajdonosa.

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100