Ugrás a tartalomra

Legyen élmény a HR!

A HR területén akkor beszélhetünk élményfaktorról, ha nem csak a vezetők élményére vonatkozik, hanem a teljes munkavállalói kör részére.

A legújabb trend a humánügyvitel területén az e-HR, a dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszer, amellyel a vállalat minden munkavállalója bevonható a HR-rel kapcsolatos feladatokba. Előnye, hogy egyszerűsíti, gyorsabbá és papírmentessé teszi az adminisztrációt. Ilyen pl. a NEXON_PORT rendszer, ami térben és időben bármikor elérhető, naprakész HR-adatokat, kimutatásokat biztosít.

A felhasználók elégedettségéhez ma már nem elég, ha a szoftverek megfelelnek a jogszabályoknak. Ennél sokkal nagyobb az elvárás:

felhasználóbarát, intuitív, vonzó felület; innovatív technológia; a HR-folyamatokat és a HR stratégiai céljait is támogató rendszer.

A NEXON_PORT e-HRM rendszer fogadtatása rendkívül pozitív, hiszen a munkatársaktól a vezetőkig minden felhasználó számára számos előnyt biztosít:

A MUNKAVÁLLALÓNAK

  • leegyszerűsíti és gyorsítja a HR ügyintézését
  • nem kell igazodnia a HR-munkatársak fogadóóráihoz
  • nyomon követheti a szervezeti változásokat, cafeteria egyenlegét, szabadság igényét
  • könnyen kezelhető, intuitív módon elsajátítható rendszert használhat

 A HR-NEK

  • naprakész munkavállalói adatokkal dolgozhat
  • sztenderdizált HR folyamatok biztosítják a gyorsabb, egyszerűbb belső ügyfél kiszolgálást
  • fogadó órák helyett on-line munkavállalói kiszolgálással nyerhet a HR-el elégedett munkavállalókat és vezetőket
  • az adminisztratív jellegű munkák helyett saját erőforrásait optimálisan használhatja
  • a gyakran használt formanyomtatványokat (pl. adóigazolások) kitöltve, elektronikus aláírással ellátva a dolgozók önállóan tudják letölteni

 A VEZETŐKNEK

  • bárhol, bármikor elérhetik a beosztottaikkal kapcsolatos információkat, kimutatásokat,
  • vizuálisan is támogatott funkciók segítik teendőiket pl. a beosztástervezést, szabadságok elbírálását.

Az önkiszolgáló rendszerekkel az online ügyintézés váltja fel a HR-osztály előtti sorba állást, az aláírásra váró papírokkal szaladgálást. A személyes adatok bárhol, bármikor elérhetőek.
A vezetők könnyen átlátható, online felületen látják beosztottaik munkaidejére, szabadságigényeire, beosztására vonatkozó adatait és gyorsan könnyen végezhetik el a „nem-szeretem” HR-adminisztratív feladataikat.
Ráadásul az egyszerűen kezelhető, intuitív felhasználói felületekkel élmény dolgozni, használatuk akár külön oktatás nélkül is elsajátítható.

A mindennapi HR munka is lehet élmény

Az e-HRM rendszerek, mint pl. a NEXON_PORT előnye, hogy a munkavállalók bármikor bejelenthetik a személyes adataikban történt változásokat, így naprakész adatok állnak rendelkezésre.
A HR rengeteg időt, munkát és nem utolsó sorban papírt takaríthat meg azáltal, hogy a formanyomtatványok, adóigazolások, bérjegyzékek, cafeteria nyilatkozatok, jelenléti ívek, beosztástervek online érhetők el a munkavállalók és a vezetők számára.

A teljes papírmentesség felé az elektronikus aláírás bevezetése vezet.

Az elektronikus aláírással egyetlen kattintással megoldhatóvá válik a digitálisan kezelt dokumentumok sértetlenségének és hitelességének biztosítása. A megbízható és biztonságos, felhőalapú megoldás használatával a NEXON_PORT rendszerben található dokumentumok elektronikus aláírása joghatásban a papíralapú aláírással rendelkező dokumentumokéval lesz megegyező, és az írásbeliség joghatásával bír.

A mobil eszközökön való elérhetőség egyre több felhasználónál igény, ez biztosítja az adatok helytől és időtől független hozzáférését mindazokról az eszközökről, amelyek életünk részévé váltak. A NEXON_PORT+ mobil alkalmazás a személyes adatok, a munkabér összesítő és a szabadságkeret kezelését teszi lehetővé.

 

 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100