2011-ben másodszor tették külön mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói.
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely idén másodszor tette közzé a vezető hazai márkák listáját.
A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez.
Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján a NEXON igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP80 üzleti márka egyike legyen.
Büszkék vagyunk arra, hogy már a program második évében elnyerhettük ezt a megtisztelő címet.