Igénylés és vezetői elfogadás a NEXONtime távolléttervező felületén
Március 8-tól újra előtérbe került az otthoni munkavégzés, de ettől függetlenül ez a forma – elsősorban hibrid megoldásban - biztos, hogy tartósan meg is marad.
NEXONtime munkaidő-nyilvántartó rendszerünk gyors és egyszerű megoldást nyújt ennek kezelésére.
Megoldásainkban az otthoni munkavégzés kezelése jelenleg három helyen történhet:
- a távolléttervezőben a dolgozók leadhatják igényüket és a vezetők itt bírálják el, úgy ahogy a távollét igényekkel is teszik
- a NEXONtime beosztástervező modulját használók a tervezési (dolgozói igénylés és vezetői elbírálás) funkcióban
- ha nincs igénylés és elbírálás, akkor egyszerűen a jelenléti íven is lehet az otthoni munkavégzés tényét rögzíteni
Otthoni munkavégzés egyszerű kezelése távolléttervezőben
A NEXON4 megoldásunk egyik újdonsága, hogy az otthoni munkavégzés igénylése és vezetői elfogadása már a távolléttervező felületén is elérhető.
A dolgozó a távolléttervezéskor megszokott módon igényelhet és módosíthat otthoni munkavégzést is.
Ehhez csak ki kell választani a távollétek között második helyen megjelenő otthoni munkavégzés ecsetet.
A távolléttervező felületén végzett igénylés és módosítás nem különbözik a beosztásom képernyőn leadott, vagy a NEXON_PORT+ mobil applikációban leadott igénytől. Az igények kezelése (a megvásárolt licencektől függően) bármelyik felületen elvégezhető akár vegyes használattal is.
A vezetői elfogadás is a távolléteknél megszokott módon végezhető a távolléttervező felületén.
Az otthoni munkavégzésigény elbírálásakor a dolgozó beosztás-kihirdetési értesítést kap e-mailben, illetve mobil applikáció használata esetén mobil értesítés formájában.
Az igényelt és elfogadott otthoni munkavégzések automatikusan átkerülnek a jelenléti ívre, ha az adott nap elmúlt.
Ismerje meg NEXONtime megoldásunk előnyeit!