A NEXON tevékenységében kiemelt fontossággal szerepel ügyfeleink magas szintű kiszolgálása. Két évvel ezelőtt a rendszeres és objektív mérés érdekében egy online ügyfélelégedettség-mérő rendszert vezettünk be.
A szisztematikus és dokumentált visszajelzések alapján a partnerkapcsolat számos pontja mérhetővé és fejleszthetővé vált. A rendszer emellett partnereink új igényeinek, javaslatainak gyűjtését is támogatja.
Az ügyfélelégedettség-mérő szoftver a mesterséges intelligenciát is alkalmazó, legmodernebb eszközökkel automatikusan elemzi a beérkező adatokat, a szabadszöveges válaszokat is beleértve. Az adatok egy dashboard-on érhetők el és elemezhetők. A mérési időszakok tapasztalatai alapján ügyfeleink is pozitívan reagáltak erre a lehetőségre, magas a kitöltött kérdőívek száma, így reprezentatív eredményeket elemezhetünk.
Örömmel tapasztaljuk, hogy ügyfeleink nagyrészt elégedettek ügyféltámogatási szolgáltatásunkkal. Kiemelt erősségeink a visszajelzések alapján: gyors, szakszerű, professzionális ügyintézés, segítőkész munkatársak, sok a név szerinti pozitív kiemelés az ügyfelek részéről!
Az ügyféltámogató munkatársaink természetesen minden negatív visszajelzést kapott feladatot egyesével megvizsgáltak, hogy a hasonló eseteket a jövőben elkerülhessék.
Köszönjük ügyfeleink közreműködését, visszacsatolását, ami kiemelten fontos számunkra szolgáltatásunk minőségének és tartalmának továbbfejlesztése érdekében!