A szolgáltatószektor erősödése is fontos városi érdek, hangsúlyozta Papp László polgármester az iroda megnyitóján.
A régió gyors növekedési ütemére és a helyi vállalatok professzionális szolgáltatásigényére reagálva Debrecenben nyitotta meg új, bér- és HR-outsourcing szolgáltatóközpontját a NEXON. A debreceni irodában jelenleg 19 vállalat 6400 dolgozójának bérszámfejtési feladatait végzik, de terveik között szerepel a folyamatos bővülés, további munkahelyek teremtése.
A NEXON több mint 30 éve meghatározó szereplője a hazai bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztésnek és outsourcing (tevékenységeket kihelyező) szolgáltatásnak. Közel 3000 vállalat egymillió munkavállalójának bér- és HR-adatait kezelik, számfejtik NEXON-szoftverekkel.
A regionális fejlesztési irányok és a hazai, valamint multinacionális zöldmezős beruházások helyszíne szükségessé tette a NEXON budapesti központja mellett regionális szolgáltatóirodák elindítását is. Ügyfeleik közvetlen kiszolgálása érdekében az eddigi négy regionális iroda mellett (Győr, Veszprém, Kecskemét, Nyíregyháza) a cég megnyitotta ötödik szolgáltatóközpontját Debrecenben.
- A NEXON élen jár a HR-szakma digitalizációjának megteremtésében. 4. generációs rendszerünk a legkorszerűbb technológia alkalmazásával, mobilitást és teljesen új ügyfélélményt kínál. Hiszünk benne, hogy lehet élmény a HR, és ehhez a NEXON e-HR megoldásai diktálják a tempót. A jövőben is vezető humánügyviteli szolgáltatóként kívánunk jelen lenni Magyarországon. Ebben pedig jelentős mérföldkő a debreceni szolgáltatóközpontunk megnyitása – tette hozzá Ocskay Szilárd, a NEXON tulajdonosa, ügyvezető igazgatója.
A megnyitón résztvevő Papp László polgármester hangsúlyozta: az elmúlt években elsősorban termelő beruházások érkeztek Debrecenbe. Ám a város ma már "A" kategóriás irodaházak tekintetében is komoly kínálatot tud nyújtani az ide települő szolgáltató cégeknek.
A NEXON 1996-ban indította el bér- és HR-outsourcing tevékenységét. Nagyot változott a világ azóta: mára a munkavállalók elektronikus bérjegyzéket kapnak, így a szolgáltatás során jóval kevesebb papírt kell a nyomtatáshoz és a borítékoláshoz elhasználni. Az adatforgalom biztonságos kommunikációs csatornán zajlik, a letölthető dokumentumokat pedig elektronikus aláírással látják el. A cég önkiszolgáló HR-megoldását és mobil applikációját a kiszervezett bérszámfejtést választó ügyfeleknek sem kell nélkülözniük, sőt egyre szélesebb körük alkalmazza.
A cikk a dehir.hu portálon jelent meg. Nézze meg a rövid videóbeszámolót is a cikk végén