Ugrás a tartalomra

Új területeken erősít a NEXON

Új OKJ-s tanfolyamok mellett a mérlegképes könyvelők számára kötelező továbbképzések, valamint számos szakmai konferencia és online képzések is szerepelnek a nexONEDU idei kínálatában.

Pénzügyminisztériumi akkreditációt szerzett a nexONEDU Oktatási és Vizsgaközpont, így az intézmény 2010. április 1-től december 31-ig a könyvviteli szolgáltatást végzők szakmai továbbképzését is folytathatja. A szakmai továbbképzés azonban nem csak a mérlegképes könyvelőknek hasznos, hanem az adótanácsadóknak, adószakértőknek és okleveles adószakértőknek is érdemes részt vennie a tanfolyamon. Ők ugyanis a vállalkozási szakterületen 12, az államháztartási szakterületen pedig 13 kreditpontot szerezhetnek. (Bővebb információkat a képzésről ide kattintva találnak az érdeklődők.)

A nexONEDU az OKJ-s képzések területén is szélesíti képzési kínálatát. Az intézmény eddig főként társadalombiztosítási és bérügyviteli szakképesítéseket nyújtó OKJ-s tanfolyamokat kínált a humánügyvitellel foglalkozó szakembernek. Tavasztól azonban olyan új OKJ-s képzéseket is indít, amelyeken pénzügyi-számviteli ügyintéző és mérlegképes könyvelő bizonyítványt szerezhetnek a résztvevők. A tanfolyamok elindítására a NEXON és a BGF Továbbképzési és Szakképzési Központ együttműködése ad lehetőséget.

„Az Oktatási Központ képzési kínálatának gazdagítását kettős filozófia vezérelte. Egyrészt szerettük volna, ha az intézmény képzési portfóliójában mindazon tanfolyamok szerepelnek, amelyekre a NEXON partnereinek szüksége lehet munkavállalóik tudásának fejlesztéséhez. Emellett arra törekedtünk, hogy a kialakított oktatáscsomagjaink elszámolhatóak legyenek a szakképzési hozzájárulás terhére, és így tegyék lehetővé az érintett munkavállalók szakmai karrierjének költséghatékony támogatását” – mondta Dr. Henczi Lajos, a nexONEDU vezetője.

Online előadások a nexONEDU-ban

A NEXON továbbra is elérhetővé teszi a HR és pénzügyi területen dolgozó szakemberek számára szükséges szakmai tudást. Ennek érdekében rendszeresen szerveznek továbbképzéseket és konferenciákat az aktuális jogszabályváltozásokhoz és humánügyviteli feladatokhoz kapcsolódva. (Az aktuális képzési kínálat a http://kepzes.nexon.hu címen érhető el.)

A nexONEDU ráadásul egyre több on-line, blended és e-learning alapú megoldást is alkalmazni kíván a hagyományos képzések mellett, ezáltal idő- és költségtakarékos képzési formákat nyújt a résztvevőknek” – tette hozzá Dr. Henczi Lajos. Az online elérést a szélesebb közönségnek szóló konferenciák alkalmával is biztosítja az oktatóközpont, a rögzített előadások pedig bármikor elérhetők a webináriumban – így azok is követhetik a legújabb HR trendeket, akik nem tudnak Budapestre utazni vagy éppen nem érnek rá az adott előadás időpontjában.

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100