Ugrás a tartalomra

Újdonságok a NEXON4 rendszerben

Dolgozók értesítése a lejáró igazolványokról a NEXONhr funkcióban és NEXONworkflow folyamattámogatás
 

NEXON4 HRM-rendszerünket nem csak jogszabályváltozások esetén fejlesztjük, hanem felhasználói visszajelzések és tapasztalatok alapján is funkcionálisan és felhasználói élményszintjén is bővítjük. Két példát emelünk ki az augusztus 31-én kiadott új verzió újdonságaiból:

NEXONhr - Dolgozók értesítése a lejáró igazolványokról

A dolgozók okmányainak érvényessége akár a munkaköri feladatok ellátása, illetve a cég üzleti tevékenysége szempontjából is kiemelt jelentőségű lehet (pl. belépési jogosultságok, járművezetés, gépek kezelése, külföldi utazás).
A NEXONhr rendszerből már a dolgozónak is küldhető értesítés a nyilvántartott igazolványainak lejártáról. Így a dolgozó időben gondoskodni tud annak meghosszabbításáról, illetve aktualizálni is tudja a nyilvántartott adatokat az önkiszolgáló felületen keresztül. Így a nyilvántartott személyes adatok mindig naprakészek lesznek.


NEXONworkflow folyamattámogatás

Egy elindított folyamat lefutása során előfordul, hogy egy feladat végrehajtója távol van, kilépett vagy egy átszervezés miatt másnak kell elvégeznie a feladatot. 
Eddig a pozíció vagy vezetői szerepkör alapú végrehajtó esetén volt lehetőség egy nyitott folyamatban megváltoztatni egy feladat végrehajtóját. Az új verzióban akkor is van lehetőség módosításra, ha a folyamat során egy konkrét személy lett kiválasztva végrehajtóként.

 

Ismerje meg a NEXON megoldásait!

 

NEXON programújdonságok

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100