Ugrás a tartalomra

NEXONtipp - újdonságok a NEXON_PORT+ mobilalkalmazásban

Személyes adatok módosítása – bővült a leadható, módosítható adatok köre

 

Önkiszolgáló HR-rendszerünk mobilalkalmazása igazi szabadságot nyújt a HR-adminisztrációs ügyek intézésében. A dolgozók bárhol, bármikor leadhatják megváltozott adataikat, szabadságot igényelhetnek, megnézhetik beosztásukat, bérjegyzéküket, láttamozhatják munkaidő-nyilvántartásukat.

Az alkalmazás funkcióját felhasználóink tapasztalatai alapján folyamatosan fejlesztjük, bővítjük.
Január 31-i verzióváltásunk óta a Személyes adataim menüpontban bővült az adatok köre, amelyeket nem csak megtekinthetnek, hanem azok változását a mobilalkalmazáson keresztül be is tudják küldeni.

Az eddigi adóazonosítójel, TAJ-szám és igazolványadatok mellett most már leadhatják, illetve módosíthatják a családi állapot, elérhetőség, valamint lakcím adataikat is.

Amennyiben a dolgozó meglévő adatának változását szeretné bejelenteni, az aktuális adat melletti ceruzaikon segítségével teheti ezt meg. Ha pedig egy új, még nem nyilvántartott adatot jelentene be, erre a képernyő alján lévő + ikonra kattintva van lehetőség.

 

Megismerné a NEXON_PORT+ mobilalkalmazásunkat? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
 

NEXON_PORT+ önkiszolgáló HR-mobilapplikáció

 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100