Ugrás a tartalomra

Bérszámfejtő munkatárs Budapest

nexon karrier

A NEXON Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztője és szolgáltatója.  Cégünk több, mint három évtizedes története a korszerű bérügyvitel története. Programjaink miatt tartják még ma is sokan az F7 billentyűt a bérszámfejtés szinonimájának.


Egyre több vállalat dönt úgy, hogy bérszámfejését egy megbízható szolgáltatóhoz szervezi ki. Megbízható bérügyviteli szolgáltatással járulunk hozzá partnereink sikeres működéséhez.
Büszkék vagyunk rá, hogy több mint 300 cég a NEXON outsourcing szolgáltatását választotta. A kiszervezett bérszámfejtésből származó bevételek alapján a Budapest Business Journal (BBJ) iparági toplistájának élén állunk.
Többek között olyan ügyfelek bízták ránk munkavállalóik bérszámfejtését, mint a Mercedes vagy a LEGO.

Budapesti irodánkba angol nyelvtudással rendelkező BÉRÜGYVITELI MUNKATÁRSAT keresünk

Sikerünk titka munkatársaink szakképzettsége, szakmájuk iránti elkötelezettsége. Ügyfeleink iparági, méretbeli és HR-folyamatok összetétele szerint a legváltozatosabb feladatokkal találkozhatsz nálunk. Azt szoktuk mondani, hogy olyan kérdés vagy feladat, ami itt még nem fordult elő, nem is létezik a szakmában.

Téged is várunk csapatunkba, csatlakozz hozzánk.

Miért szeretünk itt dolgozni?

  • mert tapasztalt csapatunkban sokéves tudás halmozódott fel, amit szívesen meg is osztunk egymással
  • mert munkánkat saját fejlesztésű szoftvereinkkel végezhetjük, amelyek automatizálják az adminisztrációs munkát
  • mert, ha valamiben elakadunk, naprakész tanácsadók és egy felkészült fejlesztői és IT-támogató csapat segíti a kérdéseket megoldani.

Hogyan dolgozunk?

Budapesten és 5 regionális szolgáltatóközpontban (Győr, Kecskemét, Debrecen, Nyíregyháza, Veszprém) feladatainkat az ügyfeleinkkel alaposan egyeztetett szolgáltatási szerződés alapján végezzük.  Az adatbiztonságra, a folyamatok követhetőségére kiemelten ügyelünk, amit a NEXONline kommunikációs portálunk biztosít.
Kényelmi funkciók sora teszi szerethetővé önkiszolgáló megoldásainkat – ami persze a mi munkánkat is megkönnyíti: partnereink munkavállalói bármikor elérik HR-adataikat, jelenléti ívüket, elektronikus munkabérjegyzéküket és cafeteria nyilatkozatukat akár mobiltelefonjukról is.

Mi lesz a te feladatod?

  • bérszámfejtési és TB számfejtési feladatok teljes körű ellátása
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
  • cafeteria rendszeren keresztül igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok végzése
  • ügyféltámogatási feladatok ellátása – időnként angol nyelven is
  • kapcsolattartás ügyfelekkel, hatóságokkal.

Illesz közénk, ha

  • alapos vagy, és nem ijedsz meg attól, ha ügyfelekkel, vagy a hatósággal kell kommunikálni
  • legalább középfokú szakirányú iskolai végzettséggel rendelkezel
  • van már bérszámfejtési szakterületen szerzett szakmai tapasztalatod
  • nem riadsz vissza a jogszabályok értelmezésétől és munkád során szigorúan be is tartod azokat
  • jól elboldogulsz az MS Office alkalmazásokkal, jelszavad: Excel a barátunk
  • tárgyalóképesen beszélsz angolul.

Előnyt jelent, ha:

  • van felsőfokú bér- és társadalombiztosítási ügyintézői végzettséged
  • munkád során találkoztál már a NEXON programokkal
  • némi számviteli ismerettel is rendelkezel
  • dolgoztál már bér- és humánügyviteli szolgáltatónál.

Jó, ha tudod:

Alapozó oktatással indítunk, amely segít a vállalati működés és a szoftvereink szakértői szintű megismerésében. A betanulási folyamatban mentoraink támogatnak majd mind általános, mind pedig szakmai kérdésekben.

Mit kínálunk?

Szakmai fejlődési lehetőséget, összetartó csapatot, kiszámítható és stabil jövőt, versenyképes, többelemű juttatási csomagot.  Legfőbb erőforrásunk tapasztalt és szakértő munkatársainkban rejlik. Célunk, hogy a legjobb munkahely legyünk számukra. Naprakész bérpiaci információkra alapozott bérrel, az átlagnál magasabb cafeteria kerettel, félévenkénti bónusszal és célprémiummal ösztönözzük a teljesítményt. A jövedelemcsomag elemeit rendszeresen felülvizsgáljuk annak érdekében, hogy annak értékét folyamatosan fenntartsuk.
Hiszünk abban, hogy a munka és magánélet egyensúlya feltöltődést és kreativitást eredményez, amit rugalmas munkaidővel, heti több nap otthoni munkavégzéssel és igény szerint részmunkaidővel biztosítunk.


Családbarát munkahelyként támogatjuk a nyári táboroztatást, családi eseményeket szervezünk, baleset vagy egyéb kár esetén cégként és munkatársi összefogással is segítünk.
A Váci úton levő irodaházunkban barátságos és ösztönző irodai környezetben dolgozunk. Office napokon élvezheted a kreatív tevékenységre alkalmas munkakörülményeket „A” kategóriás, díjnyertes irodaházunkban, nagy személyes terekkel, zöld erkélyekkel.
A munkába járást bérlettámogatással, kedvezményes parkolóbérléssel, elektromos autó töltőhellyel, zárt kerékpártárolóval és hozzátartozó öltözővel, zuhanyzóval segítjük.
A pihenőszobában vagy a jól felszerelt tornateremben töltődünk föl. Teraszos limonádézás, sütizés, reggeli közös jógaóra, jó hangulatú csapat vár téged is.

Még gondolkozol? Addig olvasd el a HR Portálon Lackó Erzsébettel az outsourcing üzletágunk igazgatójával készült interjút

 

 

Jelentkezz most!


Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100