Skip to main content

Partnerkapcsolati munkatárs

nexon karrier

 

A NEXON Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szolgáltatója

Partnerkapcsolati munkatársat

keres.

 

 

A NEXON küldetése a HR digitalizációja.

Történetünk 1989-ben bérszámfejtő szoftver fejlesztésével kezdődött.
Mára a bér- és HR-szoftverek területén nem csak piacvezetővé, hanem trendteremtővé is váltunk.
Tudtad, hogy minden negyedik hazai munkavállaló a bérpapírján,
vagy a NEXON_PORT applikációban találkozik megoldásainkkal?
Felelős szolgáltatóként megbízható HR megoldásokkal járulunk hozzá partnereink sikereihez,
melyek az innovatív tudást és a korszerű technológiát ötvözik.

 

Miért szeretünk itt dolgozni?

  • mert változatos feladatokat oldhatunk meg egy jó humorú, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező dinamikus csapatban
  • mert rendszeres belső tudásmegosztás és képzések által folyamatosan fejlődhetünk
  • izgalmas projektfeladatokban támogatjuk új munkamódszereink kialakítását, a meglévők fejlesztését

Mivel foglalkozik a csapatunk?

A NEXON szerződéseiben vállalt ügyféltámogatás biztosításáról gondoskodik csapatunk. Az ügyfelek nyilvántartásával, a szerződésekkel, a számlázással kapcsolatos adminisztrációs háttér biztosításával célunk, hogy az ügyfeleink hosszú távú elégedettségéhez hozzájáruljunk. Az adminisztrációs háttér alapja természetesen összehangolt informatikai rendszerek támogatása nélkül elképzelhetetlen, ezért biztos lehetsz abban, hogy az IT iránti érdeklődésed is kamatoztatni tudod majd. Munkánkat Microsoft platformon végezzük; feladatainkat a JIRA-ban követjük nyomon.

Mi lenne a te feladatod és milyen korábbi tapasztalataid tudod nálunk hasznosítani?

Alapozó oktatással indítunk, amely segít a vállalati működés és a szoftverjeink megismerésében. A betanulási folyamatban mentoraink támogatnak majd mind általános, mind pedig szakmai kérdésekben.

Egyedi fejlesztésű szerződésnyilvántartó rendszerünk kezelése során szükséged lesz precizitásodra, rendszerszemléletedre. A feladat során jól hasznosíthatod elemzőkészségedet, analitikus gondolkodásmódod.

Munkád során szükséged lesz alapvető adminisztrációs készségeidre is, e mellett előnyt jelent, ha folyamatkövető vagy de rugalmasan tudod a változásokat is kezelni. Feladataid közé fog tartozni az új szerződésekkel / szolgáltatás bővítésekkel kapcsolatos koordinációs teendők ellátása, a partnereinktől beérkező adatváltozások és egyéb ügyféligények kezelése. Az ügyfelek számlázási, adminisztratív igényeinek fogadásán túl társszervezeteinket is támogatni fogod a teljesítési igazolások menedzselésében. Tevékenységünk fontos része a digitális iratkezelés, a papíralapú dokumentumok minimalizálása.

A beérkező – szerződés teljesítésekhez és a számlázásokhoz kapcsolódó - ügyféljelzések ügyintézésében is lehetőséged lesz részt venni, melyben előny a strukturált gondolkodás, jó elemzőkészség, a kontrolling szemlélet.

Jó, ha tudod…

Legalább 2 éves irodai adminisztrációs/ügyviteli tapasztalatodra számítunk. Microsoft office eszközök ismerete fontos része a munkádnak. Feladatkezelő rendszerekben való jártasságod is előnyödre válhat.
Légy pontos, megbízható, hiszen fontos dokumentumokkal és adatokkal dolgozol a mindennapokban.
 

Mit kínálunk?

Szakmai fejlődési lehetőséget, remek, összetartó csapatot, kiszámítható jövőt, versenyképes, többelemű juttatási csomagot.  Legfőbb erőforrásunk tapasztalt és szakértő munkatársainkban rejlik. Célunk, hogy a legjobb munkahely legyünk számukra. Naprakész bérpiaci információkra alapozott bérrel, az átlagnál magasabb cafeteria kerettel, félévenkénti bónusszal ösztönözzük a teljesítményt.
A munkába járást bérlettámogatással, kedvezményes, zárt kerékpártárolóval és hozzátartozó öltözővel, zuhanyzóval segítjük.

Hiszünk abban, hogy a munka és magánélet egyensúlya feltöltődést és kreativitást eredményez, amit rugalmas munkaidővel, heti több nap otthoni munkavégzéssel biztosítunk.

Családbarát munkahelyként támogatjuk a nyári táboroztatást, családi eseményeket szervezünk, baleset vagy egyéb kár esetén cégként és munkatársi összefogással is segítünk.

A Váci úton levő irodaházunkban barátságos és ösztönző irodai környezetben dolgozunk. Office napokon élvezheted a kreatív tevékenységre alkalmas munkakörülményeket „A” kategóriás, díjnyertes irodaházunkban, nagy személyes terekkel, zöld erkélyekkel.
A pihenőszobában vagy a jól felszerelt tornateremben töltődünk föl. Teraszos limonádézás, sütizés, reggeli közös jógaóra, jó hangulatú csapat vár Téged is.

 

Jelentkezz most!


 

 

Önéletrajz feltöltéséhez húzzon ide egy fájlt, vagy
One file only.
2 MB limit.
Allowed types: pdf, doc, docx.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Contact us
 
Customer support phone: +36 1 450 2210
Central phone: +36 1 465 5100