Ugrás a tartalomra

Folyamatfejlesztési szakértő

nexon karrier

 

Piacvezető humánügyviteli szoftverünk termékstratégiájának fejlesztésében és megvalósításában szakértői szintű támogatására keresünk új kollégát,

Folyamatfejlesztési szakértő

munkakörbe.

 

A NEXON küldetése a HR digitalizációja.

Történetünk 1989-ben bérszámfejtő szoftver fejlesztésével kezdődött.
Mára a bér- és HR-szoftverek területén nem csak piacvezetővé, hanem trendteremtővé is váltunk.
Tudtad, hogy minden negyedik hazai munkavállaló a bérpapírján,
vagy a NEXON_PORT applikációban találkozik megoldásainkkal?

Felelős szolgáltatóként megbízható HR megoldásokkal járulunk hozzá partnereink sikereihez,
melyek az innovatív tudást és a korszerű technológiát ötvözik.

 


Miért szeretünk itt dolgozni? 

  • mert változatos feladatokat oldhatunk meg egy jó humorú, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező dinamikus csapatban
  • mert rendszeres belső tudásmegosztás és képzések által folyamatosan fejlődhetünk
  • izgalmas belső projektfeladatokban támogatjuk új munkamódszereink kialakítását, a meglévők fejlesztését

Mivel foglalkozik a csapatunk? 

Megismerve ügyfeleink HR folyamatait támogatjuk őket abban, hogy kiaknázzák a szoftvereinkben rejlő lehetőségeket, minél magasabb fokú HR digitalizációt és munkavállalói élményt teremtve. Elsődleges cél a NEXON Szolgáltatások terület működésének fejlesztése érdekében a folyamatos fejlesztés kereteinek, eszközeinek kialakítása és működtetése a szakterületen.

Mi lenne a te feladatod és milyen korábbi tapasztalataid tudod nálunk hasznosítani?

Alapozó oktatással indítunk, amely segít a vállalati működés, valamint a termékeink és szolgáltatásaink megismerésében. A betanulási folyamatban mentoraink támogatnak majd mind általános, mind pedig szakmai kérdésekben. 

Felelős leszel a szakterületi folyamatleltár, a szervezeti kapcsolódások és azon belül a folyamatok feltérképezéséért, dokumentálásáért. Elsődleges feladataid közé tartozik majd az üzleti folyamatok átvizsgálása és optimalizálása a hatékonyság növelése érdekében (Lean vagy Six Sigma módszerek alkalmazásával). Számítunk rá a kulcs teljesítménymutatók (KPI-k) meghatározásában, amelyek segítenek a célok elérésének nyomon követésében. Vezető szereped lesz majd az esetleges eltérések, problémák azonosításában, veszteségek feltárásában, azok megszüntetésére javaslatok kidolgozásában. Szeretnénk, ha javaslatot tennél innovatív technológiák és szoftverek bevezetésére (pl. robotizáció, AI) és használatba vételére, amelyek javíthatják a működési hatékonyságot, emellett a munkavállalók folyamatos képzésére, fejlesztésére, hogy lépést tudjanak tartani a változásokkal és új technológiákkal.

Aktívan részt veszel majd a hatékony csapatmunka és a belső együttműködés elősegítésében a célok elérése érdekében, a riportok kidolgozásában, riportrendszer működtetésében, valamint az információ- és tudásmegosztás folyamatos javításában.

A projekt üzleti alprojektjeit fogod támogatni elsősorban azzal az analitikus, elemző attitűdöddel, mely segít beazonosítani a jelenleg jól működő és fejlesztendő gyakorlatainkat is. Fontos, hogy légy kritikus, mellyel biztosítod, hogy szakértő véleményeddel a piaci elképzeléseinket a megfelelő irányban tartod. 
Nagyon számítunk termékmenedzsment tapasztalatodra, amibe beleértjük az átfogó és alapos módszertani ismereteidet is. 

Jó, ha tudod…

Előnnyel indulsz, ha tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel és minimum 8-10 éves tapasztalatod van a szakterületen.

Mit kínálunk? 

Szakmai fejlődési lehetőséget, remek, összetartó csapatot, kiszámítható jövőt, versenyképes, többelemű juttatási csomagot.  Legfőbb erőforrásunk tapasztalt és szakértő munkatársainkban rejlik. Célunk, hogy a legjobb munkahely legyünk számukra. Naprakész bérpiaci információkra alapozott bérrel, az átlagnál magasabb cafeteria kerettel, félévenkénti bónusszal ösztönözzük a teljesítményt. 
A munkába járást bérlettámogatással, kedvezményes parkolóbérléssel, elektromos autó töltőhellyel, zárt kerékpártárolóval és hozzátartozó öltözővel, zuhanyzóval segítjük.

Hiszünk abban, hogy a munka és magánélet egyensúlya feltöltődést és kreativitást eredményez, amit rugalmas munkaidővel, heti több nap otthoni munkavégzéssel biztosítunk.

Családbarát munkahelyként támogatjuk a nyári táboroztatást, családi eseményeket szervezünk, baleset vagy egyéb kár esetén cégként és munkatársi összefogással is segítünk.

A Váci úton levő irodaházunkban barátságos és ösztönző irodai környezetben dolgozunk. Office napokon élvezheted a kreatív tevékenységre alkalmas munkakörülményeket „A” kategóriás, díjnyertes irodaházunkban, nagy személyes terekkel, zöld erkélyekkel.
A pihenőszobában vagy a jól felszerelt tornateremben töltődünk föl. Teraszos limonádézás, sütizés, reggeli közös jógaóra, jó hangulatú csapat vár Téged is.

 

Jelentkezz most!


Önéletrajz feltöltéséhez húzzon ide egy fájlt, vagy
Csak egy fájl.
2 MB korlát.
Engedélyezett típusok: pdf, doc, docx.
Ez a kérdés annak tesztelésére szolgál, hogy Ön emberi látogató-e vagy sem, és megakadályozza az automatikus spamküldést.
Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100