Ugrás a tartalomra

HR és IT Fest a Lupán!

Nemrég térben és időben is szabadon szakmázhattak a HR-esek, mindezt frissítőkkel a kézben, a homokos vízparton. Az idei év első jelenléti szakmai fesztiválján a HR-esek mellett az IT vezetőket is megszólították, külön IT-szekció várta a szakmabelieket, ahonnan a NEXON képviselet sem hiányozhatott!

Szinte beláthatatlan méretű helyszínen aktuális HR és IT témák, kérdések kerültek megvitatásra. A hőség ellenére a szakma tömegesen képviseltette magát (volt olyan cég, ahol egyész HR-csapat érkezett) volt, aki kihasználta a helyszín adottságait és csobbant egyet a Lupán.

Széleskörű tartalmakkal, újszerű formátummal, beach hangulattal várták a szervezők a HR és IT-szakembereket!

Mi a HR-szekciót látogattuk meg, mert délután a Recruitment & Employer Branding színpadon Bogdán Szilvia a NEXON HR-igazgatója, Kápolnás Vera Office@home alapítója, Márton Katalin a Praktiker HR-igazgatója, Balogh Mazi-Mária a Dreamjobs alapítója, valamint Paukovics Gábor, Kinnarps Hungary Concept ManagerOffizer ismertették a „tiirodatok” HR-kutatás eredményeit. A kutatás a COVID időszakát megelőző, a COVID alatti Home Office alakulására, a jövőtervezésre, a hibrid munkavégzés tendenciáira, az irodai terek átalakulására, és a fehér galléros munkaerőpiaci kereslet-kínálat átalakulására is rámutatott.

A szakértők a vállalatok működését több aspektusból vizsgálták meg és rávilágítottak arra, hogy fontos a vállalaton belül a nyílt kommunikáció.

Bogdán Szilvia a szerepek, megéléseink COVID időszaka alatti alakulásáról beszélt, kitérve a NEXON-ra is: a COVID alatt szinte minden másképp működött, hiszen a munkavállalók és a vezetők is más szerepbe kerültek: egyszerre voltak munkavállalók, aggódó édasanyák és édesapák, nagyszülők és barátok, kollégák is. Fontos azt kimondani, hogy a vezetők is több „sapkájukat” hordták, munkavállalók és vezetők voltak egyszerre egy olyan helyzetben, ahol iránymutatást vártak tőlük, miközben a rendelkezésre álló információk korlátozottak voltak a pandémiával kapcsolatban, viszont a vállalatokban ők voltak a  megszólítottak. Sokszor gyors döntésekre volt szükség és nagy volt a nyomás. Az „autodidakta működés” is beindult, de szükség volt tudásmegosztó fórumokra, worshopokra, például hogyan vezessünk távolról csapatot, hogyan dolgozzunk otthonról, hogy éljük túl a stresszes időszakot.
 

NEXON a HR Festen

Jelen helyzetben is van még sok nyitott kérdés, továbbra is kiemelt szakmai dilemma, hogy hogyan alakul majd a Home Office, 1-2-3, vagy 5 nap lesz a cégeknél?

A pandémiás időszakban újabb tapasztalatokat szereztünk az új munkavállalók integrálása területén is, a vállalatoknál megerősödött, hogy sokkal hatékonyabb és eredményesebb a személyes jelenléten alapuló betanulási/ betanítási folyamat.

 

 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100