Bővítettük nexONSOURCE üzletágunk szolgáltatásait, amelynek keretében a bérszámfejtésen kívül partnereink HR feladatait is teljes körűen elvégezzük.
Partnereink közül elsőként a NOKIA Komáromnál kezdtük meg HR outsource szolgáltatásunkat. A NOKIA dolgozók bér, HR, munkaidő és cafetéria adminisztrációs feladatait közel 30 munkatársunk végzi győri irodánkban. A személyes ügyintézést igénylő feladatokat a NOKIA telephelyére kihelyezett ügyfélszolgálatunk biztosítja.
A ki-és beléptetés, a munkaszerződések elkészítése, módosítása, munkaügyi adatok és statisztikák készítése mellett a munkaidő adatok kezelése és teljes körű cafeteria adminisztráció is a feladatok közé tartozik.
A munkát persONLINE webes önkiszolgáló rendszerünk is támogatja, amelyen keresztül a munkavállalók és vezetőik egyéni azonosítóval vehetik igénybe a jelenléti ív és távolléttervező modult (nexONTIME), a cafeteriához kapcsolódó nyilatkozási felületet (nexCAFÉ), az elektronikus bérjegyzéket (nexONBÉR), valamint a jogosultságuk szerint megtekinthetik, illetve módosíthatják saját személyes adataikat és a munkaviszonyra vonatkozó alapvető információkat (nexONHR).