Már Magyarországon is elérhető az e-HR-megoldások legújabb generációja! Kényelmi szolgáltatások, pontosság és élmény a humánügyvitelben.
A NEXON_PORT dolgozói és vezetői önkiszolgáló portállal akár mobileszközökről is hozzáférhetők a legfontosabb adatok, kimutatások.
Szeptember 15-én és 16-án új hangvételű, interaktív előadás keretében mutattuk be a HR-szakma képviselőinek legújabb fejlesztésünket, a NEXON_PORT alkalmazást. A program képes egyszerűsíteni, pontosabbá és papírmentessé tenni az adminisztrációt úgy, hogy közben új lehetőségeket teremt a céges belső kommunikációban is. Innovatív módon segít bevonni a munkatársakat a HR-folyamatokba. Használatával jelentős munkaidő- és költségmegtakarítás érhető el, miközben erősödik a HR üzleti partneri szerepe.
„Az elmúlt 25 év mozgalmas időszak volt. Nem csak a NEXON fejlődött, hanem partnereink és maga a HR terület is, amely minden nap megújulást igényel az összes résztvevőtől. Ezt a fejlődést és innovációt jelképezi új generációs szoftverünk is.” – mondta el köszöntőjében Sass Katalin, a NEXON ügyvezetője.
Az új generációs szoftver olyan funkciókkal szolgálja a felhasználói élményt, mint például az animált szervezetábrázolás és beosztás-tervezés. Az önkiszolgáló rendszer része a személyes adatok és a változási kérelmek, valamint a különböző juttatáscsomagok, a munkavállalói adatokkal kitöltött megszemélyesített formanyomtatványok, az elektronikus bérjegyzék, és a cafeteria nyilatkozatok látványos kezelése.
Eseményünk teljes fotógalériáját megtekinthetik Facebook oldalunkon!