Ugrás a tartalomra

Megéri a bérszámfejtést kiszervezni? 5 érv az IGEN mellett

5 érv, hogy vállalatmérettől és iparágtól függetlenül miért éri meg a bérszámfejtést kiszervezni.

A bérszámfejtéssel együtt járó feladatok, mint a bérkifizetések határidőre történő pontos, jogszabályoknak megfelelő teljesítése vagy a különböző hatósági adatszolgáltatások hibátlan benyújtása nem tartozik egy szervezet alaptevékenységéhez. Éppen ezért a bérszámfejtés az üzleti folyamatok kiszervezésének egyik leggyakoribb területe, de a megfelelő szolgáltató kiválasztása rendkívül fontos.

5 érv, hogy vállalatmérettől és iparágtól függetlenül miért éri meg a bérszámfejtést kiszervezni?

  1. Skálázható és rugalmas szolgáltatás
    Nem kell a bérügyintézői létszám fluktuációjával, szabadságával, távollétével foglalkozni. Emelkedik, vagy csökken a munkavállalói létszám? A szolgáltató rugalmasan igazodik a feladatok mennyiségéhez, mindig biztosítja a bérszámfejtés elvégzéséhez szükséges magas szintű szakmai erőforrást.
    NEXONtipp: a kiszervezett bérszámfejtés alfája és ómegája a szolgáltatási szerződés (SLA). Rögzítsen pontosan minden feladatot, kötelességet, határidőt, költséget. Így egyértelmű és mérhető lesz a teljesítés
  1. Megbízható, biztonságos, korrekt bérszámfejtés
    Nem csak a feladat, a felelősség is a szolgáltatóé. A korrekt bérszámfejtés, a bérek pontos kifizetése kritikus fontosságú a vállalatok működésében. A bérügyintézőknek rendkívül komplex és gyakran változó jogszabályok szerint kell a pótlékok és levonások figyelembe vételével a munkavállalóknak járó jövedelmet kiszámítani. Az outsourcing szolgáltató üzletmenete szempontjából elengedhetetlen, hogy a legmagasabb tudással és tapasztalattal rendelkező munkatársakkal, valamint a jogszabályoknak mindenkor megfelelő szoftverrel végezze feladatát.
    NEXONtipp: szolgáltató kiválasztásánál győződjön meg arról, hogy rendelkezik-e olyan felelősségbiztosítással, ami fedezi az esetleges hibás teljesítésből eredő károkat.
  1. Fókuszban a stratégiai és üzleti HR
    A bérszámfejtés komoly erőforrásokat köt le. Ha kiszervezi, több erőforrás fordítható az értéknövelt HR-tevékenységekre, szolgáltatásokra (pl. tehetségmenedzsment, teljesítményértékelés, megtartás). Így a HR szerepe felértékelődik, működése hozzáadott értékként jelenik meg a vezetők és a dolgozók felé is.
    NEXONtipp: olyan szolgáltatót válasszon, amelyik önkiszolgáló HR-alkalmazással számos kényelmi funkciót, automatizált, papírmentes HR-ügyintézést is tud biztosítani. Így még inkább tehermentesül a HR és javul a munkavállalói elégedettség.
  1. Magas színvonalú, auditált IT-biztonság és üzemeltetés
    A bérszámfejtés informatikai háttere kiemelt fontossággal bír. A személyes adatok kezelése, a számfejtett adatok hosszú távú megőrzése, az alkalmazás folyamatos frissítése és zavartalan rendelkezésre állása olyan IT-infrastruktúrát és IT-szakembergárdát igényel, amivel a vállalatok jelentős része nem rendelkezik.
    NEXONtipp: a szolgáltató kiválasztásának egyik legfontosabb szempontja legyen a független szakértő által auditált informatikai háttér.
  1. Kiszámítható költség
    A havidíj az aktuális, számfejtett létszámot és a szolgáltatói szerződésben meghatározott feladatokat rugalmasan követi, így pontosan tervezhető költségként jelentkezik.
    NEXONtipp: a kiszervezés és a házon belüli számfejtés költségének összehasonlításakor vegye figyelembe, hogy nem csak a bérügyintézők bérét és folyamatos képzését, hanem a szoftverek licenc és követési díját, az IT-infrastruktúra és üzemeltetés költségeit, valamint a bérszámfejtés során elkövetett hibákból eredő bírságokat is megtakarítja.

+1 NEXONtipp: outsourcing partnernek válassza a NEXON-t!

NEXON kiszervezett szolgáltatása keretében több mint 300 ügyfél 80 ezer munkavállalójának nyújt teljes körű bér- és tb-számfejtést, cafeteria, valamint HR- és munkaügyi adminisztrációt Budapesten és 5 regionális szolgáltatóközpontban.
Csaknem 1 millió bérjegyzéket készítünk el évente kis- és nagyvállalkozásoknak minden iparágból, így bátran mondhatjuk, hogy olyan bérszámfejtési feladat, ami nálunk nem fordult elő, nem is létezik.
Ügyfeleink számfejtését dedikált, szakértő bérügyviteli munkatárs, illetve tb-kifizetőhely esetén dedikált tb-számfejtő végzi. A tb-ellenőrzések terhét is teljeskörűen levesszük partnereink válláról.

Szolgáltatásunk adatbiztonságát, a szolgáltatási szerződésben (SLA) vállalat feladatok követhetőségét a független szakértők által minősített NEXONline kommunikációs portálunk biztosítja, ami maradéktalanul teljesíti a GDPR előírásait.

Tevékenységünket saját fejlesztésű bér- és HR-szoftverünkkel végezzük, munkánkért teljes körű felelősséget vállalunk. Mindenre kiterjedő, eseti, egymillió dolláros felelősségbiztosításunk ügyfeleinknek kockázatmentessé teszi a bérügyviteli folyamatokat.

A NEXON innovatív HR-megoldásairól a bérszámfejtésüket kiszervező ügyfeleinknek sem kell lemondani. A HR-szoftverek üzemeltetése is a mi feladatunk, amit a legmagasabb IT-biztonsági sztenderdeknek megfelelő NEXON privát felhőben szolgáltatunk.

Önkiszolgáló megoldásunk kényelmi funkciói a munkavállalók és a vezetők számára is szerethetővé teszik szolgáltatásunkat, növeli a munkavállalói élményt: webes, vagy mobil alkalmazáson keresztül bármikor elérik HR-adataikat, jelenléti ívüket, munkabérjegyzéküket, cafeteria nyilatkozatukat. Digitális aláírással kiegészítve a HR-rel kapcsolatos igazolásokat, nyomtatványokat egy gombnyomással letölthetik.
 

Szolgáltatásunk magas szintű minőségének bizonyítéka, hogy a világ egyik legnagyobb, nemzetközi outsourcing-szolgáltatója is a NEXON-t választotta hazai partnerének.
Nem csak „csináljuk”, de tanítjuk is a szakmát: a NEXON Akadémia képzésein, a Kodolányi Egyetem kihelyezett tanszékeként, illetve az Országos Bérügyviteli Bajnokság feladatain keresztül.
 

A bérszámfejtést megéri kiszervezni. De érzékeny terület, ezért a legjobb szolgáltatót kell kiválasztani.

Ismerje meg a NEXON szolgáltatását és vegye fel velünk a kapcsolatot!

NEXON kiszervezett bérszámfejtés szolgáltatás

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100