Ugrás a tartalomra

A NEXON trendalkotó, 4. generációs fejlesztése

2013 legfontosabb eseménye a teljesen új, negyedik generációs termékcsalád, a NEXON4 bevezetése. A NEXON4 megoldásainak újszerűségét és jövőállóságát jól alátámasztja a CedarCrestone HR rendszerekre vonatkozó 2012-2013-as kutatása is.

A NEXON új mérföldkőhöz érkezik. 2013 legfontosabb eseménye a teljesen új, negyedik generációs termékcsalád, a NEXON4 bevezetése lesz. A fejlesztésünk során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy megoldásunk a hazai és nemzetközi HR és informatikai tendenciákkal összhangban készüljön el. Ezért a NEXON4 nemcsak a NEXON elmúlt 25 éves szakmai tudását és tapasztalatát tartalmazza, hanem a jelen és jövő nemzetközi trendjeit is beépíti:

  • A dolgozói és vezetői önkiszolgáló felületek: a munkavállalók jobban bevonhatók a HR folyamatokba, így nagymértékben javul az adminisztrációs feladatok hatékonysága.
  • Üzleti fókusz előtérbe kerülése miatt alapvető igénnyé vált a HR kontrolling: a rendszerbe épített riportok stabil támogatást nyújtanak a HR üzleti szerepének megerősítéséhez.
  • A hagyományos felfogású adatbirtoklás (saját szerver architektúra) mellett egyre elterjedtebb és elfogadottabb a felhő alapú megközelítés, amely a szoftver funkciók szolgáltatásként történő költség- és erőforrás-hatékony elérését teszi lehetővé. A felmérés alapján egyre népszerűbbek ezek a gyorsan bevezethető, jól tervezhető költségű szoftverszolgáltatások. 
  • Felhasználói élmény előtérbe kerülése: könnyen megérthető, átlátható, grafikus felhasználói felületek iránti igény. Ezért jellemzi az új fejlesztési irányunkat intuitív, ergonomikus felületek kialakítása.
  • Az információhoz, adatokhoz való térben és időben korlátozásmentes hozzáférés: Az okos telefonok és tabletek általánossá válása révén markáns elvárássá vált, hogy egyes dolgozói és vezetői HR funkciók mobil eszközökön is elérhetőek legyenek. 

A NEXON4 megoldásainak újszerűségét és jövőállóságát jól alátámasztja aCedarCrestone HR rendszerekre vonatkozó 2012-2013-as kutatása is. A felmérés nemzetközi viszonylatban 1246 válasz alapján globális benchmark képet nyújt a HR technológiák alkalmazásáról és a technológiák nyújtotta előnyökről.  (Jól lehet, ezek a tendenciák hozzánk némi késéssel érkeznek.) A vizsgált (elsősorban amerikai, multinacionális) vállaltoknál a munkaerő-tervezés/gazdálkodás (workforce planning / management) alkalmazások használata már jóval elterjedtebb, mint Magyarországon. A hazai cégeknél is az utóbbi években a legnagyobb igény ezen megoldások iránt mutatkozik, ezért a NEXON új generációs fejlesztése erre a területre koncentrál elsőként.

Néhány érdekes megállapítás az összefoglalóból:

  • A HR vezetők döntési szempontja új HRMS alkalmazás választása során: 1) a munkavállalók, vezetők és a HR számára magasabb felhasználói élmény; 2) hatékony funkcionalitás; 3) belső infrastruktúra iránti igény csökkenése.
  • A HR rendszerek használata szolgáltatásként (Software as a Service, SaaS) jelentős teret nyer az elkövetkező 12 hónap során.
  • A SaaS szolgáltatás alkalmazása a megkérdezettek szerint előnyös, mert 1) akár 100%-al csökkenhet a technológiai háttér kialakítására fordított idő (akár HR, akár IT szakembereké); 2) a rendszerek bevezetése fele annyi ideig tart és gyorsabban megtérülnek; 3) megnövekedett felhasználói élményt nyújtanak; 4) magasabb vevő elégedettséget biztosítanak.
  • A dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszerek legalább 15%-al csökkentik az adminisztratív költségeket.
  • A HR alkalmazások elterjedésében jelentős növekedést jeleznek a következő 3 év folyamán. A munkaerő analitika (kontrolling) és tervezés kategóriájában 142%-os, a dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszereknél (service delivery) 57%-os fejlődést jeleznek a válaszok. Oka: hatékonyság növekedése, költség csökkenés, hatékonyabb működés. 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100