HR a zsebben. Ismerd meg önkiszolgáló HR-alkalmazásunk mobil funkcióit. 1. rész
Az új technológiák elterjedését segíti, hogy generációváltás zajlik a munkahelyeken. 2025-re a munkaerőpiac 75%-át az Y generáció fogja alkotni és már javában velünk dolgoznak a Z-generáció tagjai is. Ők nem csupán befogadóbbak az új technológia iránt, hanem ebben a világban szocializálódtak és egyenesen elvárják az azonnali, átlátható, bárhol, bármikor elérhető megoldásokat.
Tudtad-e, hogy a NEXON-nak erre is van megoldása?
A NEXON_PORT vezetői és dolgozói önkiszolgáló HR-rendszert nem csak webes platformon, hanem mobil applikáción keresztül is lehet használni. Ez a NEXON_PORT+ alkalmazás, ami az igazi helytől és időtől független HR-ügyintézés lehetőségét nyújtja mind a munkavállalók, mind a vezetők számára. Használata egyszerű, intuitív, gyors és szerethető.
Ügyfeleink között vannak irodai dolgozókat alkalmazó vállalatok, akik az otthoni munkavégzés és a rugalmas belső kommunikáció miatt vezették be az alkalmazást. Vannak gyártó cégek, ahol a kék galléros munkavállalóknak nem áll rendelkezésükre számítógép, de a telefonjukon kényelmesen el tudják intézni HR-ügyeiket. És vannak olyan szolgáltatók, ahol a munkatársak rendszerint a telephelyen kívül tartózkodnak, de a mobil alkalmazással útközben is elérik HR-adataikat.
Ismerd meg sorozatunkból a NEXON_PORT+ alkalmazás funkcióit!
1. rész Főoldal
A NEXON_PORT+ alkalmazás Androidos és iOS-es készülékekre is letölthető az áruházakból. Az alkalmazás figyelembe veszi, hogy a munkahelyed milyen NEXON_PORT funkciókkal rendelkezik és telefonodon is csak azokat a menüpontokat és funkciókat tudod elérni. Az alkalmazás több nyelven is használható, amit a beállításoknál tudsz bekapcsolni (English, Deutsch).
Első megnyitáskor egy kis bemutató jelenik meg a használatról.
A NEXON_PORT+ alkalmazásban elérhető valamennyi funkció (elérhetőségük a megvásárolt licensztől függ):
- személyes adatok
- jelenléteim
- aktuális nap mozgási eseményei
- összes bent töltött idő
- következő mozgási esemény rögzítése
- jelenléti ív láttamozása és vezetők esetén jóváhagyása
- beosztásom
- aktuális heti beosztás heti nézete
- az aktuális nap, vagy a heti nézetben kiválasztott nap beosztásának neve szövegesen
- szabadságaim
- aktuális szabadságkeret kördiagrammon
- következő tervezett szabadság első napjának dátuma és hossza
- új távollétigény hozzáadása
- bérjegyzékeim
- letölthető dokumentumok (bérjegyzékek, igazolások stb.)
- elérhető munkatársak
- közvetlen kollégák aktuális beosztása
- munkatárskereső
- beállítások
A következő részben a Személyes adataim funkciót fogjuk bemutatni, de ha nem akarsz addig várni, akkor olvasd el leírásunkat vagy nézd meg szakértőnk bemutatóját YouTube csatornánkon...