Ugrás a tartalomra

Mit várunk a HR-megoldásoktól?

Hatékonyságot, szerethetőséget, munkavállalói élményt

NEXON_PORT HR a zsebben

 

A HR digitalizációja nem egy öncélú folyamat. Három fontos kritériumot fogalmazhatunk meg minden szoftveres fejlesztés kapcsán: 

  • növelje a HR hatékonyságát mind erőforrás, mind költség szempontjából
  • egyszerű felépítése, intuitív használata miatt szerethető legyen a felhasználók számára, növelje a munkavállalói élményt
  • a munkavállalók bevonásával hidat képezzen a HR és a munkavállalók között

A mindennapi életünkben megszokott, személyre szabott élményeket már a munkahelyi alkalmazásoktól is elvárjuk: valós idejű hozzáférést HR-adatainkhoz, intuitív felhasználói kezelőfelületet, és folyamatvezérelt támogatást aktuális HR-feladatainkhoz. 

A NEXON megoldásai minden tekintetben teljesítik ezeket a kritériumokat. 

NEXON_PORT dolgozói és vezetői önkiszolgáló HR-rendszer 

Egy ügyfelünk által munkavállalói élményportálnak definiált megoldásunk új kommunikációs csatornát nyit a HR és a dolgozók között. A webes, vagy mobil felületen is elérhető rendszer bármikor és bárhonnan végezhető, gyors HR-ügyintézést tesz lehetővé. A felhasználóbarát felület a dolgozók számára jelentősen megkönnyíti a HR- adminisztrációs feladatokat.
A munkavállalók bevonásával az önkiszolgáló rendszer növeli a belső kommunikáció és a HR-adminisztratív folyamatok hatékonyságát, növeli a munkavállalói elégedettséget.

IDŐ- ÉS KÖLTSÉGMEGTAKARÍTÁS

A munkavállalók bárhol és bármikor önállóan, on-line intézhetik HR-es ügyeiket akár a mindig kéznél levő mobiltelefonjukról is. Így megszűnik a HR-osztály előtti sorban állás, a papírokkal szaladgálás.

INTUITÍV FELHASZNÁLÓI FELÜLETEK

A NEXON_PORT használata könnyen, gyorsan elsajátítható. Az intuitív felületeknek köszönhetően a kollégák szeretik, szívesen használják.

NAPRAKÉSZ MUNKAVÁLLALÓI ADATOK

Az önkiszolgáló portálon minden munkavállaló rálát személyes adataira, az eltéréseket vagy a változásokat on-line bejelenthetik a HR-terület részére. Így biztosítható, hogy az adatok naprakészek, precízek legyenek.

VEZETŐI HR-FELADATOK TÁMOGATÁSA

A vezetők HR-adminisztratív feladataikat gyorsan és kényelmesen végezhetik el. Az önkiszolgáló vezetői riportok a HR bevonása nélkül hozzáférést biztosítanak a beosztottaik adataihoz.

PAPÍRMENTES ÜGYINTÉZÉS

A HR-ben használt dokumentumok, igazolások (pl. M30, járulék) a dolgozók adataival kitöltve egy gombnyomással akár tömegesen is publikálhatók a NEXON_PORT felületén. Elektronikus aláírással kombinálva teljesen papírmentessé tehető az ügyintézés.

NEXONtime munkaerő-menedzsment rendszer 

Az egyetlen valóban integrált rendszer, ami megoldást nyújt a fizikai beléptetéstől és időadat-rögzítéstől a beosztástervezésen át a bérfizetésig. 

SZEMELŐTT A TÖRVÉNYESSÉG 

A rendszer minden törvényes munkarendet kezel és támogatja a munkaidőkeretes foglalkoztatást. Figyeli a jogszabályi előírások betartását. A vezetők és a munkavállalók is elektronikusan hagyják jóvá a munkaidő-nyilvántartásokat.

ÖNKISZOLGÁLÓ FUNKCIÓK

Az otthoni munkavégzés és a távollétigényeket az online, vagy mobil felületen adhatják le a munkavállalók, amit a vezetők szintén online bírálhatnak el. Így egyszerűen, hatékonyan és ellenőrizhetően intézhetők az adminisztratív ügyek.

VEZETŐI HR-FELADATOK TÁMOGATÁSA

A beosztástervező funkció megbízhatóan készíti el akár több ezer dolgozó beosztástervét. Támogatja a munkaerő belső kölcsönbe adásának igénylését és adminisztrációját. A vezetői önkiszolgáló felületen keresztül rendelhető el a beosztás, a túlóra vagy a készenlét, amiről a dolgozó értesítést kap.

MUNKAIDŐTŐL A BÉRKIFIZETÉSIG

A rendszer a munkaidőt és a pótlékokat automatikusan számolja és a bérszámfejtő rendszerbe továbbítja. A munkavállalók online vezethetik, korrigálhatják saját elektronikus jelenléti ívüket. 

NEXONworkflow a HR-folyamatok automatizálása

A NEXON\workflow hatékony és könnyen használható folyamattámogató keretrendszer, amely lehetővé teszi a NEXON termékcsaládon belüli HR-folyamatok kialakítását. A létrehozott HR-folyamatok végigvezetik az érintett felhasználókat a szükséges lépéseken és képernyőkön. Ezáltal ellenőrizhetővé és nyomonkövethetővé válnak a folyamatok, a feladatok átfutási ideje és a hibázási lehetőség is csökken.
A folyamatban érintett vezetők és munkavállalók értesítést kapnak az aktuális teendőikről, és a megoldás intuitív módon arra a képernyőre vezeti, ahol épp dolgozniuk kell. A megoldást előre definiált HR-folyamatokkal szállítjuk (pl. orvosi vizsgálat, bérelőleg igénylése, onboarding stb.), de saját folyamatok is könnyedén létrehozhatóak benne.

A digitális HR-megoldások sikeres alkalmazása lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy több időt töltsenek a humán erőforrás "emberi" részével.
Ebben olyan partnerre van szükségük, aki nemcsak a technológiát, de a bevezetéshez és alkalmazásához szükséges tudást is szállítani tudja. A NEXON tanácsadói csapata egy új rendszer bevezetése előtt átvilágítja ügyfeleinek humánügyviteli tevékenységét, azok kapcsolódási pontjait, szabályait, hogy a legjobb megoldást nyújtsa. 

 

Ismerje meg megoldásainkat, amelyekkel valóban élmény lesz a HR!
 

 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100