Otthoni munkavégzés és állásidő kezelése
Az otthoni munkavégzés és az állásidő nem távollétként értelmezendő, hanem a munkavégzés helyére utaló információ a jelenléti ív számára.
A dolgozó beosztása munkanap, és az adatok ugyanúgy fognak megjelenni a jelenléti ívén, ahogy egy normál munkanap esetében.
Ha a jelenléti íven nincs megajánlott munkarend (pl. 8:00-16:30), a munkaidő kezdetét és végét manuálisan lehet rögzíteni a NEXONtime webes felületén vagy a mobilalkalmazásban. Másik megoldás lehet egy új munkarendverzió létrehozása.
Otthoni munkavégzés rögzítésének beállítása a NEXON_PORT önkiszolgáló rendszerben
1. A jelenléti ív oszlopok beállítása - otthoni munkavégzés oszlop kirakása módosítható formában (pipálható)
2. Kapacitás alapú beosztástervező modulban otthoni munkavégzés igénylésének engedélyezése. A dolgozó igényét a NEXON_PORT önkiszolgáló felületen tudja leadni a Beosztásom megtekintése csempe alatt. Az igényléséről a közvetlen vezetője email értesítést kap és a beosztás tervezőben jóváhagyhatja vagy elutasíthatja az igényt.
Állásidő rögzítésének beállítása
Állásidőt a NEXONtime rendszer beosztástervező moduljában lehet elrendelni a beosztás egy részére (törtnapos állásidő) vagy annak teljes hosszára (egésznapos állásidő). Az állásidőre ugyanúgy pótlékokat számol a rendszer, ami külön juttatáskódra is feladható a NEXONbér bérszámfejtő rendszer felé.
Figyelem! Az elrendelt állásidőt ki is kell hirdetni a beosztástervezőben, hogy a jelenléti ív számoljon vele.
Ismerje meg a NEXONtime munkaidő-nyilvántartó rendszert, kattintson ide