Ugrás a tartalomra

Partnereink szerint kiemelkedő a NEXON ügyféltámogatása – és mi még tovább fejlesztjük!

94%-os általános elégedettség, 97%-os szakmai elismerés, és egy elkötelezett csapat, amely folyamatosan fejlődik.

A 2025 tavaszán végzett ügyfélelégedettségi felmérésünk ismét megerősítette, hogy partnereink magasra értékelik kollégáink szakmai tudását/ismeretét és az ügyfélszolgálatunk munkáját.

 

Mit és hogyan mértünk?

Évek óta rendszeresen mérjük és monitorozzuk a partnerek elégedettségét, hogy még tovább javíthassuk a magas színvonalú szolgáltatásaink minőségét. A legfrissebb felmérés is azt mutatja, hogy partnereink nagyra értékelik szakmai felkészültségünket, gyorsaságunkat és támogató hozzáállásunkat.

Négy kulcsterület eredményei

  • Általános elégedettség az ügyfélszolgálattal:
    94% 4 vagy 5 csillagos értékelés
    Átlagos érték: 4,72 csillag
  • Az ügyintézőnk szakmai felkészültsége:
     97% 4–5 csillaggal értékelt
    Átlagos érték: 4,78 csillag
  • Kommunikáció minősége:
    97% 4–5 csillag
    Átlagos érték: 4,77 csillag
  • A megoldás gyorsasága:
    94% pozitív értékelés
    Átlagos érték: 4,68 csillag
  • úgyfélelégedettség

Az eredmények/visszajelzések azt mutatják, hogy ügyfeleink nemcsak szakmailag érzik magukat jó kezekben, hanem az együttműködés hangneme és gyorsasága terén is pozitív élményekről/megélésekről számoltak be. A leggyakoribb szavak a visszajelzésekben: „profi”, „gyors”, „segítőkész”, „érthető”.

Fejlődési irányaink: nem csak meghallgatjuk, hanem be is építjük a visszajelzéseket

A felmérés nemcsak dicséretet, pozitív visszacsatolásokat, hanem fontos tanulságokat is hozott. Az alacsony pontszámú visszajelzések száma nem számos, de iránymutató. Ezek alapján már konkrét fejlesztéseken dolgozunk:

  • Még gyorsabb és átláthatóbb ügyintézés
  • Részletesebb szakmai dokumentáció
  • AI-alapú támogatás

Az ügyféltámogatáson dolgozó munkatársaink rendszeres szakmai képzéseken vesznek részt, hogy naprakészen ismerjék a legfrissebb jogszabályi változásokat és a NEXON megoldásait.

Szervezetünkben kiemelt cél a szakmai tudás folyamatos fejlesztése, valamint az ügyféltámogatást végző munkatársak közötti hatékony együttműködés megerősítése és elmélyítése.

 

Köszönjük ügyfeleink bizalmát és visszajelzéseiket!

Ügyféltámogatásunk minősége számunkra nemcsak elvárás, hanem küldetés. A pozitív értékelések erőt adnak – az építő kritikák pedig irányt.

 

 

ÜT

 

 

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100