94%-os általános elégedettség, 97%-os szakmai elismerés, és egy elkötelezett csapat, amely folyamatosan fejlődik.
A 2025 tavaszán végzett ügyfélelégedettségi felmérésünk ismét megerősítette, hogy partnereink magasra értékelik kollégáink szakmai tudását/ismeretét és az ügyfélszolgálatunk munkáját.
Mit és hogyan mértünk?
Évek óta rendszeresen mérjük és monitorozzuk a partnerek elégedettségét, hogy még tovább javíthassuk a magas színvonalú szolgáltatásaink minőségét. A legfrissebb felmérés is azt mutatja, hogy partnereink nagyra értékelik szakmai felkészültségünket, gyorsaságunkat és támogató hozzáállásunkat.
Négy kulcsterület eredményei
- Általános elégedettség az ügyfélszolgálattal:
94% 4 vagy 5 csillagos értékelés
Átlagos érték: 4,72 csillag - Az ügyintézőnk szakmai felkészültsége:
97% 4–5 csillaggal értékelt
Átlagos érték: 4,78 csillag - Kommunikáció minősége:
97% 4–5 csillag
Átlagos érték: 4,77 csillag - A megoldás gyorsasága:
94% pozitív értékelés
Átlagos érték: 4,68 csillag
Az eredmények/visszajelzések azt mutatják, hogy ügyfeleink nemcsak szakmailag érzik magukat jó kezekben, hanem az együttműködés hangneme és gyorsasága terén is pozitív élményekről/megélésekről számoltak be. A leggyakoribb szavak a visszajelzésekben: „profi”, „gyors”, „segítőkész”, „érthető”.
Fejlődési irányaink: nem csak meghallgatjuk, hanem be is építjük a visszajelzéseket
A felmérés nemcsak dicséretet, pozitív visszacsatolásokat, hanem fontos tanulságokat is hozott. Az alacsony pontszámú visszajelzések száma nem számos, de iránymutató. Ezek alapján már konkrét fejlesztéseken dolgozunk:
- Még gyorsabb és átláthatóbb ügyintézés
- Részletesebb szakmai dokumentáció
- AI-alapú támogatás
Az ügyféltámogatáson dolgozó munkatársaink rendszeres szakmai képzéseken vesznek részt, hogy naprakészen ismerjék a legfrissebb jogszabályi változásokat és a NEXON megoldásait.
Szervezetünkben kiemelt cél a szakmai tudás folyamatos fejlesztése, valamint az ügyféltámogatást végző munkatársak közötti hatékony együttműködés megerősítése és elmélyítése.
Köszönjük ügyfeleink bizalmát és visszajelzéseiket!
Ügyféltámogatásunk minősége számunkra nemcsak elvárás, hanem küldetés. A pozitív értékelések erőt adnak – az építő kritikák pedig irányt.