Skip to main content

A mindig online: NEXONline

Az idei évben zajló NEXONline felületfejlesztés révén jelentősen egyszerűsödhetnek a folyamatok és csökkenhet az operatív témájú e-mailek száma.

A NEXON és az Outsource szolgáltatásokat igénybevevő vállalatok elsődleges kommunikációs felülete a NEXONline. A webes alapú kommunikációs portált kifejezetten az Outsource ügyfeleink részére alakítottuk ki, amely biztonságosabb az e-mail alapú kommunikációnál. Kialakítása lehetővé teszi a kétirányú kommunikációt, a feladatok megfelelő időben történő ütemezését és végrehajtását.

A kiemelt adatbiztonság mellett a rendszer támogatja a számfejtési folyamat helyes és transzparens működtetését, követését. Segítségével mind a havi, mind az eseti feladatok a megfelelő időben és minőségben kerülnek átadásra, az információk rendszerezett struktúrában könnyen visszakereshetők a jogosult személyek számára. Tervező felületet biztosít a Szolgáltatási Naptárban megjelenő feladatok ütemezéséhez és végrehajtásához.

NEXONline felületén évente több mint 100 ezer fájl cserél gazdát. Ez havonta körülbelül 4 ezer ügyfelektől érkező inputot, és 5 ezer, általunk küldött eredményfeltöltést jelent. Emellett azonban havonta körülbelül 4 ezer e-mail váltás történik partnereink és munkatársaink között. Ennek hátránya, hogy a levéltörzsekbe szenzitív adatok kerülnek, amellyel könnyen sérülhet az adatbiztonság.

Kérdőíves felmérésünkben idén nyáron ennek a magas számnak az okait kutattuk. Az ügyfeleinktől kapott válaszokból egyértelműen kiderült, hogy bár 90%-ban elégedettek a rendszerrel, de azokban az esetekben, amikor nem kell dokumentumot csatolni, csak egy-egy gyors kérdésük van, inkább választják az e-mail küldést a NEXONline helyett.

Ezért idén novemberre – jelentős fejlesztéssel – elkészítettük az „NEXONline ügykezelés” funkciót, amely a „ticketing rendszerek” mintájára kezeli az adott eseteket. Ennek lényege, hogy amennyiben partnerünk eseti igényt kíván elindítani, gyorsabban teheti meg azt. Mindezt úgy, hogy a NEXONline eddigi összes előnye megmarad: biztonság, SLA-mérés, rendszerezett adatfeltöltés, naptárfigyelés. Az ügykezelés gyakorlatilag egy modern chatfelületre egyszerűsödött, „drag and drop” funkciókkal, nyomon követhető státuszriportokkal.

Az új felület bevezetésével a hagyományos e-mail küldések drasztikus csökkenését, és ügyfeleink komfortjának, elégedettségének növekedését várjuk. 

 

(A cikk a NEXONhír+ kiadvány 2015-ös számában jelent meg.)

Share Everywhere

Contact us
 
Customer support phone: +36 1 450 2210
Central phone: +36 1 465 5100