Skip to main content

4. generációs HR-szoftver fejlesztés

Egy évvel ezelőtt indította el a NEXON stratégiai fejlesztési projektjét a 4. generációs NEXON4 HR rendszer fejlesztését.

Az elmúlt években a HR stratégiai szerepe folyamatosan felértékelődött, és az üzleti tevékenység „kőkemény” részévé vált. Új technológiák terjedtek el és válnak mindennapossá: a felhő alapú szolgáltatás, a mobil eszközök használata.

E tendenciák kiszolgálására, az új ügyféligények és feladatok ellátására indította el egy éve a NEXON stratégiai fejlesztési projektjét a 4. generációs NEXON4 HR rendszer kifejlesztését. Az új termék a NEXON 25 éves szakmai tapasztalatát, legújabb innovációit és ügyfelei visszajelzéseit ötvözi. Negyed évszázados múltja során a NEXON megtanulta, mit jelent egy ilyen komplex fejlesztés. Több mint egymillió munkavállaló humán adatainak kezelése, bérszámfejtése folyik valamilyen módon a cég eszközein, vagy szolgáltatásain keresztül. A NEXON4 egyes részei gondos előkészítés után az elkövetkező években folyamatosan kerülnek piacra. 

Sokszínű igényekhez rugalmas megoldás

A NEXON4 rendszer első modulja a szervezetfejlesztés, munkaidő-nyilvántartás, távolléttervezés valamint a munkarendtervezés feladataira nyújt újszerű megoldást. A fejlesztés során megvizsgáltuk 90 ügyfelünk munkarendre vonatkozó szabályozását és azt tapasztaltuk, hogy a 90 cég több mint 400 féle munkarenddel dolgozik. A termékfejlesztés során figyelembe vettük ügyfeleink sokszínű igényeit és a NEXON4 rendszerrel rugalmas megoldást kínálunk. Jól kezelhető, intuitív, grafikus felületei élményszerű felhasználást biztosítanak irodai vagy mobil környezetben is.

A puding próbája

Ha az ember külföldön jár és jót akar enni, érdemes az éttermek konyhájába is belesni. Vajon mit is eszik a személyzet? A NEXON július óta használja saját új, NEXON4 rendszerét belső humánadminisztrációs feladatainak menedzselésére, vagyis a puding próbája zajlik. 

 

A tapasztalatok bíztatóak: a NEXON vezetői (az új funkciókon és szolgáltatásokon kívül) szinte észre sem vették, hogy az új rendszert használják, ami egy ilyen átállás esetében kifejezetten jó hír. Fontos megemlíteni, hogy nem csak a NEXON vezetői érzékelik a pozitív tapasztalatokat, hanem a munkatársak is, ugyanis a NEXON4-gyel a korábbi rendszerekkel ellentétben immár arra is mód van, hogy a HR-rel kapcsolatos tevékenységeket a munkavállalók szélesebb körére is ki lehet terjeszteni. A NEXON4 kóstolója tehát  jól sikerült, és reméljük, a felhasználóknak is ez lesz majd a véleményük!

Share Everywhere

Contact us
 
Customer support phone: +36 1 450 2210
Central phone: +36 1 465 5100