Skip to main content

Innováció a HR szolgálatában

Munkatársaink beszámolója a világ legnagyobb HR technológiai konferenciájáról!

Las Vegas-ban 2011. október 3-5. között immár 14. alkalommal került megrendezésre a világ legnagyobb és legelismertebb HR technológiai konferenciája és kiállítása („14th Annual HR Technology® Conference and Exposition”). Több mint 20 ország HRMS megoldásszállítói és HR szakemberei képviseltették magukat, a résztvevők száma meghaladta a 2500-at. A kiállításon 200 szállító mutatta be termékeit és szolgáltatásait.

A trendek, az új termékek és szolgáltatások bemutatásának színtere ez a rendezvény, amely a HR szakma legnagyobb marketing és értékesítési eseménye is egyben.

A konferencia teljes mértékben visszaigazolta, hogy a NEXON negyedik generációs termékfejlesztési projektje által választott irány megegyezik a világszintű trendekkel.

A konferencia idei kiemelt témái az alábbiak voltak:

 

Tehetségmenedzsment (Talent Management)

  • A mobil, virtuális és globális erőforrások igényeire adnak választ a vezető megoldások.
  • A talent menedzsment az üzlet feladata és felelőssége, nem pedig a HR-é.
  •  

Mobil eszközök (Mobile access to applications)

  • Az előrejelzések szerint 2013-ra az üzleti munkaerők 80%-a táblagépet fog használni.
  • A piac elmozdult a mobil eszközökön futó vagy onnan elérhető alkalmazások felé.
  • A munkaidő és a szabadidő a mobil eszközök elterjedésével összemosódik. A személy bárhol van is, mozgósítható olyan feladatok elvégzésére, amelyek korábban csak bizonyos körülmények fennállása esetén voltak végrehajthatóak.

Erőforrástervezés és analitika (Workforce Analytics & Planning)

  • Az üzleti stratégiai célok hatékony megvalósításához szükséges erőforrások biztosítása.
  • Az erőforrás menedzsment  az üzlet szerves része, és nem pedig a HR feladata. A HR-nek értenie kell az üzletet, az üzletnek értenie kell bizonyos HR funkciókat.

Saas (Software as a Service, szoftver mint szolgáltatás)

  • Tisztán SaaS alapú megoldások felé halad a világ.
  • Hosszú oktatások, oktatási anyagok szükségességének ideje lejárt.
  • A SaaS a gyors bevezethetőséget, sztenderdizációt, gyakori verzióváltásokat is támogatja, ami további költségcsökkentő tényező.
  • A SaaS megoldásokat a HR ügyfelek komolyabb belső IT tudás, IT támogatás, erőforrások igénybevétele nélkül is használatba tudják venni.

A konferencia honlapja: http://www.hrtechnologyconference.com/

Share Everywhere

Contact us
 
Customer support phone: +36 1 450 2210
Central phone: +36 1 465 5100