Skip to main content

Meghosszabbított ügyfélszolgálat február 12-ig

A NEXON ügyfélszolgálati csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy valamennyi szoftverhasználó ügyfelünk számára zökkenőmentes évnyitást biztosítson.

Az év első negyedévében, összehasonlítva az egész éves adatokkal, közel kétszer annyi telefonhívást kezelünk sikeresen, hiszen ügyfeleink számára kiemelt aktivitási időszakban kell biztosítanunk az ügyfélszolgálatot.

Tekintettel az idei évben bekövetkező számos jogszabályváltozásra, a NEXON megerősített csapattal várja a hívásokat, illetve 2010 február 12-ig meghosszabbított ügyeleti időben állunk ügyfeleink rendelkezésére, munkanapokon 8.00-17.00 óráig fogadjuk hívását 450-22-10-es telefonszámon.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon túl hogyan léphet velünk kapcsolatba? 

Az e-mail küldés egy biztos és hatékony módja annak, hogy kapcsolatba lépjen velünk, telefonvonalaink időszakos túlterheltsége miatti esetleges várakozásokat kerülheti el, ha írásban küldi el kérdéseit az on@nexon.hu e-mail címre.

Az on@nexon.hu e-mail cím ügyfélszolgálatunk dedikált címe, így elegendő, ha erre az egy címre küldi el üzenetét, így az a lehető leggyorsabban jut el érintett kollegánkhoz.

Ne feledje el megadni direkt elérhetőségét (lehetőség szerint mobiltelefonszám), amin vissza tudjuk Önt hívni (tekintettel arra, hogy az ügyeleti időn túl is dolgozunk problémájának megoldásán, sürgős esetben így tudjuk Önt elérni)

Kérjük, segítse a probléma gyors beazonosítását és hatékony megoldását azzal, hogy minden szükséges részletet eljuttat hozzánk (pl. hibaüzenet, előzetes események vagy intézkedések, csatlakozó dokumentumok, folyó ügyintézésnél NEXON kollega neve stb…).

Minél több részletünk van a konkrét kérdéssel/kéréssel kapcsolatban, annál pontosabb javaslattal tudjuk Önt telefonon visszahívni!

Szeretettel várjuk megkeresését on@nexon.hu címünkön, mely megbízható és gyors csatornája annak, hogy problémáját megoldjuk!

Share Everywhere

Contact us
 
Customer support phone: +36 1 450 2210
Central phone: +36 1 465 5100