Ugrás a tartalomra

Munkaidő-nyilvántartás

Agilis munkaidő-menedzsment az üzleti igényekhez igazítva

NEXONtime – az egyetlen valóban integrált rendszer Magyarországon, amely teljes körű megoldás a nyers időadatok rögzítésétől a bérkifizetésig

Biztonságos beléptető rendszer, munkaidő-tervezés, munkaidő-nyilvántartás és számfejtés egyben. Mérhetővé teszi a munkavállalók teljesítményét, kiszűri az erőforrás-gazdálkodási gócpontokat, így csökkenthetővé válnak a túlóraköltségek. A munkaidő-nyilvántartó rendszer önkiszolgáló megoldásával a távoli telephelyek és a telephelyen kívül munkát végzők is bekapcsolhatók a központi nyilvántartásba. Emellett biztosítja a beléptetés biztonságát és a biztonságtechnikai berendezések vezérlését.

nexontime
Munkarend és beosztástervezés
Automatikus beosztástervezés
Jelenléti ív kezelése
Beléptető rendszer
Túlóra és készenlét
Időgazdálkodás
Online önkiszolgálás
  • Beosztástervezés? Nem ismerünk korlátokat! A beosztástervező program cégmérettől és struktúrától függetlenül megbízhatóan készíti el akár több ezer dolgozó beosztástervét.
  • Minden törvényes munkarendet kezel és támogatja a munkaidőkeretes foglalkoztatást. Figyeli a jogszabályi előírások betartását.
  • Azaz a munkaidő elrendelésétől a bérfizetésig a teljes folyamatot elvégzi: a munkaidőt és a pótlékokat automatikusan számolja és a bérszámfejtő rendszerbe továbbítja. 
  • Otthoni munkavégzés támogatása: a munkavállalók a beosztástervezőben vagy a távolléttervezőben is leadhatnak otthoni munkavégzésre irányuló igényt, melyet a vezetők elbírálhatnak.
  • Intelligens beosztástervező, mely, úgy készíti el a beosztási terveket, hogy mindig és mindenhol annyi ember álljon rendelkezésre, amennyire és ahol éppen szükség van.
  • A NEXON iPlan beosztástervezője megtalálja a piaci és vállalati igényekhez igazodó optimális egyensúlyt, minimalizálja az alul- és felültervezést, növeli a dolgozói elégedettséget
  • A munkavállalók vezethetik, korrigálhatják saját elektronikus jelenléti ívüket, és követhetik időadataik alakulását
  • Biztosított a munkaügyi, törvényi megfelelőség
  • Az elfogadott jelenléti ívben szereplő adatokat a rendszer automatikusan továbbítja a NEXONbér bérszámfejtő rendszer felé

 

  • Naplózza a be- és kilépési adatokat és az épületen belüli mozgásokat. Beállíthatóak a jogosultsági szintek és vezérelhetőek a biztonságtechnikai berendezések.
  • Integráltan működik a NEXONbér és a NEXONhr rendszerekkel. 
  • Vezetői önkiszolgáló felületen keresztül rendelhető el túlóra vagy készenlét. 
  • A dolgozó ezekről értesítést kap, a rögzített időadatok pedig a vezetői jóváhagyást követően a bérszámfejtő rendszerbe kerülnek. 
  • Lehetőséget biztosít a napi munkaidő részfeladatokra és projektekre történő felosztására. 
  • Az időfelosztási adatokat a vezetők ellenőrizhetik és jóváhagyhatják, amelyek a NEXONbér felé átadhatók. 
  • A vezetők és a munkavállalók maguk is követhetik időadataik feldolgozását - láthatják beosztásuk, balanszidejük, szabadságuk alakulását. 
  • Vezethetik, korrigálhatják saját elektronikus jelenléti ívüket, közvetlenül jelezhetik szabadság igényüket. 
  • A vezető és beosztott közti gördülékeny kommunikációt folyamatvezérelt e-mail támogatás biztosítja. 
Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100